جاباما
۱۲۲۰۷۷۸
۲ نظر
۶۳۶
۲ نظر
۶۳۶
پ

افشاگری از دلیل اخراج کی‎روش با فشار وزیر ورزش

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره فشارهای سلطانی‌فر وزیر وقت ورزش برای اخراج کی‌‎روش توضیح داده است.

خبرورزشی: کارلوس کی‎روش سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی پس از پایان جام ملت‌های آسیا از هدایت تیم ملی کنار گذاشته شد که مصاحبه‌های او علیه مقامات ورزش ایران و به ویژه مسعود سلطانی‌فر شدت گرفته بود و سرانجام هم همین زبان سرخ سرمربی پرتغالی سبب شد تا او برخلاف میل باطنی مسئولان فدراسیون فوتبال نتواند به کارش ادامه بدهد و پس از آن نیز تیم ملی فوتبال ایران روزهای عجیب و پرفشاری را تجربه کرده که هنوز هم ادامه دارد.

محمود اسلامیان عضوپیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال چند سال پس از جدایی کارلوس کی‌روش با حضور در استودیوی آنتن درباره ماجراهایی که به جدایی این مربی پرتغالی منجر شد، اینطور توضیح داد:« فرق بخش دولتی و خصوصی این است، وقتی یک مدیر خوب داریم سال ها او را نگه می‌دارند. وقتی نتیجه کار یک مدیر مثبت است، آن مدیر را نباید عوض کرد و این خلاف عقل است. در همین مجموعه خودتان می‌توانید این موضوع را بدانید.»

او ادامه داد:« کار کی‌روش بسیار خوب بود. ما همیشه با اضطراب به جام جهانی می‌رفتیم. آدم‌های توانمند و قوی اخلاق‌های خاصی دارند و باید مدیریت شوند. آدم‌های ضعیف مدام می‌گوید چشم قربان و اداره او هم راحت است. اما اداره کردن آدم قوی آسان نیست. من ارتباط خوبی با کی‌روش داشتم. آقای کفاشیان و تاج هم حمایت می‌کردند.»

بخش بعدی صحبت‌های اسلامیان اشاره به دخالت‌های سلطانی‌فر بود و در این مورد اضافه کرد:« وزیر وقت ورزش پس از جام جهانی و پیش از بازی‌های آسیایی فشار زیادی وارد کرد که کی‌روش باید برود و هر چقدر هم بحث می‌کردیم که کی‌روش گاهی مصاحبه‌‎هایی می‌کند و چیزهایی می‌گوید، ولی شما جنبه‌های مثبت و منفی این آدم را بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرد، اثربخش نبود. درنهایت هم فشار زیاد سبب شد تا فدراسیون کوتاه بیاید. ایشان فشار آورد و فدراسیون هم که منابع مالی ندارد، مجبور شد عذر ایشان را بخواهد و به نظرم اشتباه بدی در تاریخ فوتبال ایران رخ بدهد.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نادر

      تاریخ ایران همین گونه بوده از ماست که بر ماست متاسفم خیلی ناراحت شدم

    • یاران

      پاچه خواری بلند نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج