۱۲۲۰۸۳۷
۱۳۹
۱۳۹
پ

پوگبا و اعتراف جدید به اختلاف با مورینیو

ستاره ملی‌پوش و هافبک فرانسوی سابق شیاطین سرخ که به تازگی و با اتمام قراردادش با این باشگاه، منچستر را به مقصد احتمالی بازگشت به تورین ترک کرده، در مورد روزهای حضور در این تیم سرخ‌پوش خصوصا در زمان حضور و مربی‌گری ژوزه مورینیو صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

فوتبالی: به نقل از برخی رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی، پل پوگبا، هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره سابق خط میانی باشگاه‌های منچستر یونایتد انگلستان و یوونتوس ایتالیا بعد از پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال جزیره و هم‌زمان با اتمام زمان اعتبار قراردادش با باشگاه منچستر یونایتد که برای تمدید آن نیز با مقامات این تیم انگلیسی به توافق نرسیده بود، اولدترافورد و فوتبال انگلیس را ترک کرده است. از بازگشت به تورین و ملحق شدن مجدد به جمع یاران بیانکونری در تیم یوونتوس، از محتمل‌ترین گزینه‌های پیش روی این ستاره ملی‌پوش فرانسوی یاد می‌شود.

پوگبا در خصوص وضعیت خود در زمان حضورش در باشگاه منچستر یونایتد به ویژه در زمان سرمربی‌گری ژوزه مورینیو، سرمربی نام‌آشنای پرتغالی با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرده است.

هافبک ملی‌پوش فرانسوی در ارتباط با ژوزه مورینیو و دوران حضورش در منچستر یونایتد می‌گوید: "مشکل من با مورینیو از زمانی شروع شد که من مصدوم شده بودم و به اعضای باشگاه گفتم که برای بهبود و ریکاوری به میامی آمریکا می‌روم و در میامی یک پاپاراتزی از من و زولا عکس گرفت. ژوزه بعد از دیدن عکس، آن را برای مینو رایولا فرستاد و من اصلا این حرکت ژوزه را دوست نداشتم؛ او گفت که پوگبا در تعطیلات است زمانی که ما مثل عوضی‌ها کار می‌کنیم."

پل پوگبا در ادامه صحبت‌های خود در این زمینه چنین می‌گوید: "به مورینیو گفتم جدی می‌گویی که من مصدوم هستم؟ من روزی سه بار این‌جا تمرین می‌کنم. به نظر شما من کی هستم؟ برای من تازگی داشت که با یکی از مربی‌های دوران حرفه‌ای خود به مشکل بربخورم."

لازم به ذکر است که اکثر منابع و رسانه‌های اروپایی تقریبا از قطعی شدن انتقال پل پوگبا به یوونتوس و بازگشت این بازیکن فرانسوی به شهر تورین ایتالیا گزارش می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج