adexo3
۱۲۲۱۱۴۸
۱ نظر
۹۶۷
۱ نظر
۹۶۷
پ

قول صادقی به قرمزها: امروز مذاکره می‌کنم

علی‌رغم اینکه شنیده‌ایم سعید صادقی به تیم استقلال خیلی نزدیک است، اما دیروز از باشگاه شنیدیم این بازیکن به مسئولان باشگاه پرسپولیس قول داده که امروز به شکل مستقیم با آنها پای میز مذاکره بنشیند.

فرهیختگان: پرسپولیس به‌عنوان قهرمان پنج دوره پیاپی لیگ بعد از ناکامی در لیگ گذشته و رسیدن به‌عنوان نایب‌قهرمانی حالا روزهای داغی را در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران تجربه می‌کند. قرمزها تا اینجای کار در فصل نقل‌وانتقالات علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و محمدمهدی احمدی را به خدمت گرفته‌اند و با گئورگی گولسیانی هم به توافق کامل رسیده‌اند. همچنین قرارداد مهدی ترابی و میلاد سرلک نیز تمدید شده، جدایی حامد لک قطعی شده و رامین رضاییان، محمد شریفی، سعید آقایی، منوچهر صفروف و وحدت حنانوف در آستانه جدایی هستند. ضمن اینکه داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور نیز از جمع اعضای کادرفنی پرسپولیس جدا شده‌اند و یک مربی بدنساز به‌نام خوزه آگوستو لوسادابنیتز، ملقب به پپه لوسادا به‌جمع مربیان این تیم اضافه شده است.

نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس اما هنوز تمام‌نشده و اخبار مختلفی در این مورد به گوش می‌رسد. «فرهیختگان» نگاهی به این اخبار انداخته که در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

 نزدیک‌ترین بازیکن به تور سرخ‌ها

ظاهرا کاسیانو نزدیک‌ترین گزینه جدید برای پرسپولیسی‌هاست. این مهاجم برزیلی سخت مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و علی‌رغم بالا رفتن رقم رضایت‌نامه‌اش بازهم این مربی روی جذب این بازیکن تاکید دارد. شنیده‌ایم رقم رضایت‌نامه این بازیکن از 200 به 300هزار یورو افزایش پیدا کرده و تیم ویزلای پرتغال روی دریافت این رقم تاکید دارد. خود این بازیکن از باشگاه پرسپولیس رقم 400هزار یورو درخواست کرده که طبعا باید درخواستش را کمتر کند. مذاکرات همچنان ادامه دارد اما برخی اطرافیان باشگاه پیش‌بینی می‌کنند توافقی روی رقم 550هزار یورو (درمجموع) صورت بگیرد. به‌نظر می‌رسد این بازیکن به پیراهن پرسپولیس نزدیک باشد. البته گفته شده او از یک تیم ترکیه‌ای هم پیشنهاد دارد.

 وعده صادقی به قرمزها

علی‌رغم اینکه شنیده‌ایم سعید صادقی به تیم استقلال خیلی نزدیک است، اما دیروز از باشگاه شنیدیم این بازیکن به مسئولان باشگاه پرسپولیس قول داده که امروز به شکل مستقیم با آنها پای میز مذاکره بنشیند. گفته می‌شود قرار است امروز نشستی خارج از باشگاه میان طرفین برگزار شود و اگر توافقی در این مذاکرات حاصل شد این بازیکن راهی باشگاه شده و قراردادش را با پرسپولیس به امضا برساند. باید دید آیا این بازیکن خوش‌قولی می‌کند یا نه. البته این گام اول است و بعد از آن باید دید با پرسپولیس به توافق خواهد رسید یا نه. در گذشته بازیکنان زیادی برای جلب‌توجه رقبا پای مذاکره رسمی با یکی نشستند و در دقیقه90 سر از تیم دیگری درآوردند و به همین دلیل قرمزها هم از این انتقال اطمینان قطعی ندارند.

 جایگزین خدابنده‌لو از از رفسنجان می‌آید؟

باشگاه پرسپولیس علی‌رغم همه شک و تردیدها در جذب محمد خدابنده‌لو با این بازیکن وارد مذاکره شد اما درنهایت هافبک دفاعی ذوب‌آهن از پرسپولیس رقمی را درخواست کرد که از نظر سرخ‌ها بسیار بالا بود و این بازیکن درنهایت پیراهن گل‌گهر سیرجان را پوشید تا پرونده سرخ‌پوش شدن او کامل بسته شود.

حالا یحیی گل‌محمدی از باشگاه پرسپولیس خواسته زمینه حضور مهدی حسینی، هافبک میانی تیم مس رفسنجان را در جمع سرخ‌ها فراهم کنند. این بازیکن 28ساله هم توانایی حضور در پست هافبک میانی را دارد، به‌عنوان هافبک دفاعی در ترکیب تیمش حضور داشته. باید دید مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن به کجا خواهد انجامید.

 بابایی نه، علیاری شاید

اطرافیان یحیی گل‌محمدی با اطمینان می‌گویند نام پیمان بابایی، مهاجم تراکتور تبریز برخلاف شایعات منتشرشده در روزهای اخیر در لیست نفرات موردنظر سرمربی سرخ‌پوشان تهرانی وجود ندارد و قرار نیست باشگاه پیگیر جذب این بازیکن باشد. اما درمورد مجید علیاری، مهاجم مس رفسنجان صحبت‌هایی مطرح شده و این احتمال وجود دارد که یحیی گوشه‌چشمی به جذب این بازیکن داشته باشد. البته ظاهرا اولویت جذب فعلا با مهاجم خارجی است و درکنار او یک مهاجم ایرانی هم جذب خواهد شد. ببینیم حرف‌های اطرافیان یحیی چقدر به‌حقیقت نزدیک است و باشگاه مذاکره‌ای با پیمان بابایی انجام می‌دهد یا نه.

 نام دیاباته در لیست یحیی نیست

باشگاه می‌گوید نام شیخ‌دیاباته در لیست خرید پرسپولیس قرار ندارد. اطرافیان یحیی هم می‌گویند هرچند سن‌وسال دیاباته تفاوتی با کاسیانو ندارد اما سبک بازی این مهاجم به سبک موردنظر یحیی گل‌محمدی نزدیک نیست و به همین دلیل سرمربی پرسپولیس به‌دنبال جذب این مهاجم گلزن نیست. اما اینکه برخی می‌گویند پرسپولیس رسما وارد مذاکره با این بازیکن شده و می‌خواهند او را درکنار کاسیانو جذب کنند واقعا مشخص نیست منبع خبری آنها کجاست.

 یامگا؟ خبری نیست

درمورد جذب احتمالی یامگا توسط پرسپولیس اخبار زیادی در این مدت منتشر شده اما درحال حاضر هیچ خبری نیست. به استناد صحبت‌های مدیربرنامه‌های این بازیکن که گفته بود بند فسخ در قراردادش وجود دارد، گل‌محمدی هم اعلام کرد اگر امکان جذبش وجود دارد این کار توسط باشگاه صورت بگیرد اما تا الان هیچ اتفاقی درمورد جدایی یامگا و استفاده از بند فسخش نیفتاده است و آبی‌ها هم تاکید کرده‌اند این بازیکن فصل بعد لباس استقلال را به تن خواهد داشت، با این حساب نباید زیاد روی این انتقال و بمبی که از آن صحبت شده حساب کرد.

 نه فرجی سرباز است نه بیرو

گفته می‌شد فرشاد فرجی، مدافع پرسپولیس سرباز است و باید برای گذراندن خدمت راهی ملوان شود؛ اما دیروز از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که این بازیکن معافیت تحصیلی دارد و فعلا زمان رفتنش به خدمت سربازی نیست. جالب اینکه علیرضا بیرانوند هم دیروز با انتشار عکسی درکنار مسئولان دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد از تحصیل خود در این دانشگاه خبر داد تا نشان دهد که فعلا مشمول خدمت سربازی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بابامسعودکجایی ببینی که تیم لنگیت چه کارهای میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج