۱۲۲۱۹۲۵
۳ نظر
۳۹۰
۳ نظر
۳۹۰
پ

نکیسا: حتما من قوی نبودم که برکنار شدم

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال بعد از عزل خود گفت: ضعیف بودم که توانستند کنارم بگذارند زیرا هنوز ریشه‌هایم آنقدر که باید، قوی نشده است.

ایرنا: نیما نکیسا دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی درباره برکناری‌اش از کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، توضیحات زیر را ارائه داد:

*تمام تلاشم را برای کیفیت آموزش کلاس‌ها انجام دادم اما تصمیم سرپرست فدراسیون این بود که افراد دیگری را برای ادامه این امر جایگزین کند. در دوران مسئولیتم با ۱۹ سفر استانی با مدرسان استانی دیدار کردم و همه چیز با استاندارهای فیفا پیش رفت.

*حتما ضعیف بودم که توانستند کنارم بگذارند زیرا هنوز ریشه‌هایم آنقدر که باید، قوی نشده است.

*محبت‌ هم اگر به موقع نباشد مشکل ساز می‌شود؛ من ترسی از صحبت کردن ندارم زیرا پاک آمدم و پاک هم از فدراسیون خارج شدم ولی درحال حاضر من کارمند و حقوق‌بگیر فدراسیون هستم و نباید یک‌ سری حرف‌ها را بگویم زیرا زمان آن فرا نرسیده است اما صحبت‌های زیادی برای گفتن دارم که در زمان خودش آنها را عنوان می‌کنم.

*پیشکسوتان زیادی فوتبال کشور را نقد کردند اما داد و فریادهایشان به جایی نرسید. نهادهای نظارتی باید دست به کار شوند و مقابل این روندها بایستند.

*درخصوص سازش با رئیس هیأت فوتبال تهران باید بگویم کاندیدای ریاست و رقیب شیرازی بودم، نه دشمن خونی او. پس از برگزاری انتخابات، نشست‌هایی برای بحث آموزشی با وی داشتیم ولی عده‌ای حاشیه سازی کردند که به دنبال سازش با او این جلسات برگزار شده است. من به خاطر مسئولیتم از لحاظ حقوقی باید به او توضیحاتی در زمینه آموزش می‌دادم و در آن نشست‌ها ایرادات زیادی را مطرح کردم.

*خیلی از دوستان فوتبالی با نیت خیر آمدند و موضوعات مالی را نادیده گرفتند تا فوتبال کشور را تقویت کنند؛ اما کسی نمی‌داند حالا کجا هستند. سوال اینجاست که چرا نتوانستند بمانند و کار کنند؟ من هم اگر بخواهند، با صلاحدید سرپرست فدراسیون در قسمت‌های دیگر مشغول خواهم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      صدرصد چون لنگی هم بودی

    • ن ج

      بدبخت کیسه کش ۱۰ساله

    • ناشناس

      آقا نیمای نکیسا سرور کیسه کشا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج