۱۲۲۲۷۴۷
۹۵
۹۵
پ

اکبری: راه موفقیت استقلال، حمایت است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ساپینتو مربی بسیار کارنامه دار و بزرگی است و برای موفقیت در لیگ ایران نیازمند حمایت همه جانبه از سوی هوارادان و پیشکسوتان است.

خبرگزاری میزان: یدالله اکبری در خصوص انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است و نیازمند یک سرمربی تراز اول است. ساپینتو مربی بزرگی است و دوران فوتبالی او را به خوبی به یاد دارم، او در دوران فوتبالی خود بازیکن بزرگی بود.

وی افزود: هر مربی که در ایران مشغول می‌شود نیازمند حمایت همه جانبه و طولانی مدت است. ساپینتو مربی بسیار خوبی است و می‌تواند در استقلال موفق باشد، زیرا با توجه به رزومه‌ای که از خود در تیم‌های مختلف به جا گذاشته نشان داده که می‌تواند روزهای خوب مجیدی را تکرار کند. در سال های گذشته مربیان خارجی مانند شفر و استراماچونی دوران خوشی را در استقلال سپری کردند که همه اینها با حمایت هواداران میسر شد. زمانی رولند کخ را در استقلال داشتیم که عدم حمایت هواداران باعث شد نتایج ضعیفی کسب کند و برکنار شود. بعد از انتخاب ساپینتو، حالا نوبت هواداران است که حمایت کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با وظیفه سنگین ساپینتو برای جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال عنوان کرد: استقلال تیم بزرگی است و نمی‌توان گفت قهرمانی فصل قبل آبی‌پوشان تنها بخاطر عملکرد مجیدی بوده است. تمام بازیکنان در فصل گذشته زحمت کشیدند و می‌توانند تحت هدایت ساپینتو باز هم به مقام قهرمانی دست پیدا کنند. نقطه قوتی که تیم مجیدی داشت این بود که فرهاد به خوبی حواشی را از استقلال دور می‌کرد و به هیچکدام از بازیکنان اجازه کار خودسر نمی‌داد و همین امر باعث شد تا آبی‌پوشان با آرامش بازی کنند. این نکته‌ای است که ساپینتو برای موفقیت در لیگ ایران لازم دارد.

اکبری در پایان در خصوص وضعیت جذب بازیکن و تمدید قراردادها خاطر نشان کرد: بحث تمدید و جذب بازیکن وظیفه سنگینی است که بر گردن آجورلو مدیرعامل استقلال افتاده است. از نظر من مدیریت باید قرارداد تمام بازیکنان فصل گذشته را تمدید کنند و به همراه آن ۳ بازیکن در پست‌های مختلف جذب شوند. استقلال در دفاع علاوه بر سیلوا به یک دفاع دیگر نیاز دارد تا با توجه به نبود احتمالی یزدانی و مرادمند بتوانیم از بروز هر مشکل مانند فصل قبل جلوگیری کنیم و با کمبود مدافع دچار نشویم. در مرکز میدان به یک بازیساز و پاسور قوی و همچنین به یک فوروارد شش دانگ نیاز داریم. اگر از این تیم حمایت شود قطعاً فصل آینده می‌توانیم علاوه بر لیگ برتر در آسیا هم مقام کسب کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج