۱۲۲۳۵۲۰
۱۹۴
۱۹۴
پ

مجلس را چه به فوتبال؟!

به فرض که یک نماینده مجلس اطلاعات فوتبالی زیادی داشته باشد، دلسوز باشد و نیتش هم خیر باشد اما آیا این دلیل می‌شود در مورد تیم ملی و جام جهانی و اسکوچیچ و... حرف بزند و دخالت کند؟

خبر ورزشی: به فرض که یک نماینده مجلس اطلاعات فوتبالی زیادی داشته باشد، دلسوز باشد و نیتش هم خیر باشد اما آیا این دلیل می‌شود در مورد تیم ملی و جام جهانی و اسکوچیچ و... حرف بزند و دخالت کند؟

سؤال مردم این است که یک نماینده محترم مجلس (از هر طیف و جناحی) دغدغه دیگری ندارد که دنبال فوتبال است؟ یک نماینده آیا نباید به فکر مشکلات مربوط به گرانی و فشار اقتصادی و سایر معضلات اجتماعی و اقتصادی باشد؟ نباید مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود را حل کند؟ اصلاً در این وضعیت «فوتبال» اولویت چندم مردم است که یک نماینده مجلس بخواهد در مورد آن حرف بزند و فکر کند؟ آیا مشکل دارو و خودرو و... حل شده و مردم دغدغه دیگری ندارند؟

در مورد اسکوچیچ و تیم ملی، فدراسیون فوتبال باید صحبت کند و نظر بدهد و نه حتی وزیر ورزش. خود سجادی هم که یک ورزشکار بزرگ بود، مصاحبه کرد و گفت در امور داخلی فوتبال دخالت نمی‌کند اما متأسفانه شاهد هستیم هرازگاهی بعضی از نمایندگان محترم مجلس به ماجرای تیم ملی ورود می‌کنند و حرف‌هایی می‌زنند که نه در تخصص آنهاست و نه در شأن مجلس و نمایندگانش! کاش اجازه بدهیم لااقل در این یک مورد کار به اهلش سپرده شود و نمایندگان محترم احساس نکنند خیلی تخصص فوتبالی دارند.

اینکه ما ۴ تا فوتبال دیده باشیم و یا نهایتاً در سطح آموزشگاه‌ها فوتبال بازی کرده باشیم، دلیل نمی‌شود که در جایگاه یک نماینده مجلس برای تیم ملی فوتبال یک مملکت تصمیم بگیریم. باور کنید مشکلات خیلی بزرگ‌تری وجود دارد که نمایندگان مجلس باید حل کنند و اگر روزی ۲۴ ساعت هم برای این مشکلات وقت بگذارند، کم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج