۱۲۲۴۹۴۴
۱ نظر
۳۱۸
۱ نظر
۳۱۸
پ

واکنش باشگاه گل‌گهر به غیرقانونی بودن انتقال شهیم

وکیل باشگاه گل گهر سیرجان توضیحاتی را در خصوص انتقال امیر شهیم به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی ارائه کرد.

فارس: وکیل باشگاه گل گهر سیرجان توضیحاتی را در خصوص انتقال امیر شهیم به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی ارائه کرد.

در پی انتقال امیر شهیم به گل گهر سیرجان، یونس قربانی مالک باشگاه ماشین سازی تبریز در گفت‌وگو با فارس توضیحاتی را در مورد وضعیت این بازیکن جوان و ارائه کرد و با غیرقانونی دانستن انتقالش به خیبر خرم آباد، حضور او در گل گهر را نیز زیر سوال برد. 

به همین خاطر ناصر ارضی وکیل باشگاه گل‌گهر سیرجان، در گفت‌وگو با فارس توضیحاتی را به شرح زیر در پاسخ به این شبهات ارائه کرد:

قرارداد شهیم و ماشین سازی به صورت توافقی اقاله شده

در خصوص انتقال امیر شهیم به باشگاه گل‌گهر سیرجان، از آنجا که  با عنایت به درخواست  کادر فنی مبنی‌بر جذب این بازیکن، مسئولان باشگاه استعلامی از سازمان لیگ گرفتند که بر اساس آن نامبرده فاقد هر گونه قرارداد فعال با باشگاه ماشین‌سازی تبریز است.

با پیگیری‌های صورت‌گرفته و دقت نظر در دادنامه شماره ۱۴۸۸ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۶،  مشخص می‌شود قرارداد امیر شهیم در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۵  به‌صورت توافقی میان باشگاه و بازیکن  اقاله گردیده و متعاقب آن قرارداد بین باشگاه خیبر خرم‌آباد و امیر شهیم منعقد و در هیات فوتبال استان لرستان و سازمان لیگ تحت شماره‌های ۹۲/ه/ال مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ و ۱۴۰۰/۱۲/۰۷  به ثبت رسیده‌ است.

قرارداد بازیکن و باشگاه خیبر در سازمان لیگ ثبت شده

صرف‌نظر از این‌که با اقاله قرارداد، رابطه حقوقی و قراردادی بازیکن و باشگاه ماشین‌سازی منحل گردیده لکن انعقاد قرارداد جدید با باشگاه خیبر خرم‌آباد و ثبت آن در سازمان لیگ، مؤید اتمام رابطه قراردادی با باشگاه ماشین‌سازی بوده و مسئولان این باشگاه نمی‌توانند با تمسک به دلایل واهی از جمله فقدان سمت قانونی امضا کننده ذیل برگه فسخ، جعل و... مدعی بی‌اعتباری قراردادی باشند که به‌ نحو آمرانه منعقد و در مراجع ذی‌صلاح به ثبت رسیده‌ است.

لذا در صورتی‌که مسئولان باشگاه ماشین‌سازی تبریز مدعی ارتکاب جرم جعل توسط یکی از مدیران خود می‌باشند، می‌توانند با طرح شکایت کیفری در مراجع ذی‌صلاح نسبت‌ به تعقیب مرتکب اقدام نموده و چنانچه، مدعی حقی هستند به‌ جای جستجوی حقوق خود در فضای مجازی و رسانه‌ها، با مراجعه به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و اعلام شکایت از ناقضین قرارداد، در خصوص احقاق حقوق‌شان اقدام کنند.

هر گونه رابطه‌ای بین ماشین سازی و خیبر، به قرارداد بازیکن گل‌گهر خدشه وارد نمی‌کند

علی ایحال باشگاه گل گهر سیرجان طبق ضوابط و مقررات حاکم ، پس از مذاکره و گفت‌وگو با مسئولان باشگاه خیبر خرم آباد که بازیکن به مدت طولانی تحت قرارداد رسمی و قانونی آن‌ها بوده، با جلب رضایت مدیران آن باشگاه و اخذ رضایتنامه قطعی بازیکن، اقدام به انعقاد قرارداد کرد.

از این رو هرگونه رابطه فی مابین باشگاه ماشین سازی و باشگاه خیبر خرم آباد و توافقات صورت گرفته که منجر به صدور رضایتنامه مشارالیه گردیده و این باشگاه از آن بی خبر است، نمی‌تواند هیچ‌گونه خدشه ای به قرارداد رسمی باشگاه گل گهر و بازیکنش وارد کند چرا که بازیکن تحت قرارداد باشگاه خیبر خرم آباد بوده و پس از اخذ رضایتنامه به طور قانونی به این باشگاه ملحق شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مسئولین منتظرن با استقلال بازی کنه و نتیجه بزنن سه بر صفر ب نفع کیسه کشا...اولین س امتیاز معیشتی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج