۱۲۲۵۲۶۳
۱۲۰
۱۲۰
پ

نوراللهی نمی‌آید، مذاکره با اسدی ادامه دارد

باشگاه پرسپولیس زودتر از هر زمان دیگری اقدام به یارگیری کرد و توانست نفرات موردنظرش را جذب تیم کند.

فریختگان: باشگاه پرسپولیس زودتر از هر زمان دیگری اقدام به یارگیری کرد و توانست نفرات موردنظرش را جذب تیم کند. به همین دلیل توانست تمریناتش را به‌موقع و با حضور همه نفرات جدید و قدیمش آغاز کند تا بتواند یک‌فصل نایب‌قهرمانی‌اش در لیگ برتر آن هم پس از ۵ فصل پیاپی قهرمان شدن جبران کند. هواداران پرسپولیس حالا امیدوارانه‌تر از هر زمانی اخبار و تمرینات آماده‌سازی تیمشان را دنبال می‌کنند و بسیار امیدوارند این فصل شاهد درخشش دوباره تیم محبوب‌شان باشند.

البته هنوز برخی مسائل در مورد نقل‌وانتقالات وجود دارد که باید در موردشان سوال کرد و جواب گرفت.  در همین خصوص سراغ محمد محمدی، سنگربان اسبق سرخپوشان و معاون ورزشی کنونی باشگاه پرسپولیس رفتیم تا این سوالات را با او مطرح کنیم. محمدی هم باحوصله اینچنین به سوالات مطرح‌شده پاسخ داد که متن این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

 برای جذب کاسیانو بی‌گدار به آب نمی‌زنیم

درمورد جذب کاسیانو مهاجم برزیلی تیم ویزلای پرتغال توسط پرسپولیس حرف‌وحدیث زیاد است. گفته می‌شد باشگاه پرتغالی برای صدور رضایتنامه این بازیکن مبلغ 300هزار یورو طلب کرده بود. البته باشگاه پرسپولیس با استخدام دو وکیل در پرتغال توانست این رقم را پایین بیاورد. ظاهرا این عدد به رقم 200هزار یورو رسیده اما هنوز خبری از حضور کاسیانو در تمرینات پرسپولیس نیست. از معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد این انتقال و تاخیری که در آن رخ داده سوال کردیم.

محمدی گفت: «انتقال این بازیکن به پرسپولیس مراحل اداری‌اش را طی می‌کند. با توجه به مشکلاتی که بر سر انتقال پول وجود دارد درتلاشیم این کار را بدون مشکل انجام دهیم. تجربه‌ای که زمان پرداخت پول به کالدرون به‌وجود آمد، باعث شده باشگاه بااحتیاط بیشتری عمل کند و اصطلاحا بی‌گدار به آب نزند. اگر یادتان باشد در آن زمان بخشی از پول با مشکل مواجه شد و به‌حساب کالدرون ننشست. البته خدا کمک کرد و پول به‌حساب باشگاه برگشت. الان نمی‌خواهیم این اتفاقات بیفتد و خدای‌ناکرده پولی که با سختی به‌دست می‌آید دچار مشکل شود. ان‌شاءالله این کار هم به‌خوبی انجام می‌شود و هواداران پرسپولیس اخبار خوبی را در این مورد خواهند شنید.»

 مذاکره با اسدی ادامه دارد

قبل از پایان فصل بود که خبر رسید رضا اسدی یک پیشنهاد خارجی خوب از یک تیم تایلندی دریافت کرده و او اولین بازیکنی خواهد بود که در پایان فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد. البته این موضوع باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس نشد. برخوردهایی که این بازیکن درکنار زمین با هواداران روی سکو داشت رسما فضای هواداری را برای این بازیکن به هم‌ریخت. بعد از پایان لیگ خبری از جدایی اسدی نشد، حتی عنوان شد این بازیکن از سپاهان و استقلال پیشنهاد دارد و حتی گفته شد آبی‌های پایتخت برای جذب او حاضر شدند رقمی بالا بپردازند. اما درنهایت و با عدم جذب هافبک دفاعی توسط باشگاه گل‌محمدی خواستار تمدید قرارداد این بازیکن شد.

بعد از این اتفاق جلساتی برگزار شد اما توافقی این بار حاصل نشد. از محمد محمدی خواستیم در مورد این مذاکرات و نتیجه آن بگوید. معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در این مورد گفت: «با ایشان و مدیربرنامه های محترم‌شان 2 ، 3 جلسه برگزار کردیم و درمورد موارد مختلف صحبت کردیم. این مذاکرات البته ادامه دارد اما تا اینجای کار هنوز توافقی صورت نگرفته و اتفاق خاصی رخ نداده است. به‌محض مشخص شدن نتیجه مذاکرات آن را به هواداران تیم اعلام خواهیم کرد.»

 پرسپولیس خانه احمد است اما خبری نیست

پرسپولیس از ابتدای زمان خاتمه مسابقات لیگ برتر در تلاش بود تا احمد نوراللهی را به پرسپولیس بازگرداند. این خبری است که از همان ابتدا تقریبا هر روز شنیده می‌شد و رسانه‌ها به آن می‌پرداختند. اما آیا نوراللهی واقعا از تیم شباب الاهلی امارات جدا شده و طبق اخبار قصد بازگشت به پرسپولیس را دارد؟ این سوال را از محمدی پرسیدیم و او خیلی کوتاه چنین پاسخ داد: «پرسپولیس همیشه خانه احمد است و خواهد بود. اما آنچه می‌دانیم این است که ایشان با تیم اماراتی قرارداد دارند و اتفاقی درمورد جدایی این بازیکن رخ نداده، پس درست نیست با بازیکن تحت قرارداد یک باشگاه دیگر وارد مذاکره شویم. در این مورد می‌توانم بگویم هیچ خبری نیست.»

 تمیروف ماندگار شد

باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی شدیدا به‌دنبال جذب دو مهاجم بود. با کاسیانو مذاکراتش را دنبال می‌کند اما در جذب سجاد شهباززاده و گادوین منشا موفق عمل نکرد و اولی راهی سپاهان شد و منشا هم این فصل با مس رفسنجان ادامه خواهد داد، حتی در جذب امیر شهیم 18 ساله و عرفان باقری نیز موفق عمل نکرد و اولی به گل‌گهر سیرجان رفت و دومی در استقلال باقی ماند. حالا این تیم فقط مهدی عبدی و ایمان پاکدل را در اختیار دارد و عیسی آل‌کثیر مصدوم هم بازیکن آزاد است و برای تمدید قراردادش اقدامی نکردند. در این میان تکلیف تمیروف ازبکستانی مشخص نبود که در موردش از معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس سوال کردیم. محمدی در مورد این بازیکن گفت: «ایشان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و باید در تمرینات تیم شرکت کند. البته گل‌محمدی هم خواستار حضور ایشان در تمرینات شد و باشگاه پرسپولیس هم سریعا اقدام کرد تا این بازیکن در تمرینات حاضر باشند و به کارش در پرسپولیس ادامه دهد.»

 در جریان محدودیت یارگیری نیستم

گفته می‌شود یارگیری پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی با محدودیت‌هایی از جانب وزارت ورزش روبه‌رو شده است. خیلی از رسانه‌ها می‌گویند به‌واسطه فاصله‌ای که میان یارگیری پرسپولیس رخ داد عاملی شد تا وزارت ورزش جلوی یارگیری سرخ‌ها را بگیرد! در این مورد از محمدی سوال کردیم. او در پاسخ به «فرهیختگان» گفت: «اصلا در جریان این موضوع نیستم. ما براساس خواسته‌های سرمربی محترم اقدام به یارگیری کردیم و توانستیم برخی نفرات را جذب کنیم. عدم جذب برخی دیگر هم به نوع مذاکرات و شرایط باشگاه بستگی داشت.»

 دستیار یحیی آخر هفته معرفی می‌شود

اواخر فصل گذشته بود که بسیاری از هواداران پرسپولیس نسبت به عملکرد حمید مطهری و داود فنایی در تیم محبوب‌شان واکنش منفی نشان دادند. این درحالی بود که در قهرمانی‌های به‌دست‌آمده خیلی‌ها به نقش مثبت مطهری اشاره می‌کردند. درنهایت حمید مطهری، داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور از کادر فنی پرسپولیس جدا شدند و مربیان خارجی جایگزین مربی دروازه‌بان و بدنساز شوند اما هنوز جانشین مطهری مشخص نشده است. معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «انتخاب دستیار با یحیی گل‌محمدی است و ایشان اعلام کردند تا پایان هفته دستیار خود را به باشگاه معرفی خواهند کرد. به‌محض معرفی کارهای مربوط به جذب و مذاکره را آغاز می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر دستیار ایشان جذب و معرفی شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج