۱۲۲۶۴۳۳
۳ نظر
۶۲۵
۳ نظر
۶۲۵
پ

غلامی، گران‌ترین بازیکن تاریخ استقلال می‌شود؟

تیم فوتبال استقلال درحالی از شنبه گذشته استارت تمریناتش را زد که تکلیف حدود ۱۰ بازیکن هنوز با این تیم برای ادامه همکاری مشخص نشده است که ازجمله آنها می‌توان به مرادمند و یزدانی که برای سپری کردن دوران خدمت سربازی راهی ملوان شده بودند، اشاره کرد.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال درحالی از شنبه گذشته استارت تمریناتش را زد که تکلیف حدود ۱۰ بازیکن هنوز با این تیم برای ادامه همکاری مشخص نشده است که ازجمله آنها می‌توان به مرادمند و یزدانی که برای سپری کردن دوران خدمت سربازی راهی ملوان شده بودند، اشاره کرد. در این بین ۸ بازیکن که به‌صورت قرضی راهی سایر تیم‌ها شده بودند حالا با پایان فصل به تمرینات استقلال بازگشته‌اند اما از آنجایی که باشگاه این نفرات را با جزئیات به ساپینتو معرفی نکرده، حالا این تعداد کار سختی برای بازگشت به جمع استقلالی‌ها دارند.

ساپینتو در مرحله مذاکره و سپس عقد قرارداد فیلم‌های فصل گذشته آبی‌ها را تماشا کرده اما از آنجایی که بازیکنانی مانند قاسمی‌نژاد، رضاوند، رابط، خادم‌پور، مرادی، خدامرادی، داجلیری و کریم‌زاده در تیم‌های دیگر مشغول به بازی بودند و مورد معرفی برای سرمربی پرتغالی قرار نگرفتند، حالا در بازگشت دوباره به تمرینات، با کار دشواری برای نشان دادن توانایی‌های خود مواجه شده‌اند و همین موضوع کار را برای بازگشت این نفرات بسیار سخت می‌کند. در هر صورت قرار است به‌زودی ساپینتو نظر نهایی خود را درباره این تعداد از نفرات اعلام کند. بعد از تمدید قرارداد با برخی چهره‌هایی که فصل گذشته توقعات را برآورده نکرده و حالا نیز لیست بزرگسالان استقلال را اشغال می‌کنند، این خبر به گوش می‌رسد که برخی از این نفرات مانند سعید مهری و چند نفر دیگر با نیت معاوضه با سایر نفرات از تیم‌های دیگر قراردادشان تمدید شده و با چنین سیاستی استقلالی‌ها قرارداد این دسته از بازیکنان را تمدید کرده‌اند.

از سوی دیگر اگرچه بعد از مطرح‌شدن احتمال قریب به یقین بازگشت محمدحسین مرادمند به استقلال و تمدید قرارداد رافائل سیلوا و روزبه چشمی تا حدود زیادی خیال هواداران استقلال از خط دفاع این تیم راحت شده است اما طبق شنیده‌ها مسئولان این باشگاه با وجود جذب سیدمحمد حسینی و امید حامدی‌فر به‌دنبال آن هستند تا یک مدافع دیگر را هم شکار کنند. طی روزهای گذشته برخی اخبار حکایت از مذاکرات استقلالی‌ها با باشگاه پیکان برای گرفتن رضایتنامه سامان فلاح داشت که به نظر می‌رسد این مذاکرات نیز متوقف شده باشد. فلاح ۲۱ ساله که عضو تیم ملی امید ایران است، سه سال دیگر با پیکان قرارداد دارد و مورد توجه چند تیم داخلی و خارجی دیگر هم قرار گرفته است.

مدیران استقلال به‌طور همزمان مذاکره با عارف غلامی برای تمدید قرارداد این مدافع ملی‌پوش خود را نیز جلو می‌برند اما پیشنهاد سنگین این بازیکن برای تمدید قراردادش باعث شده تا آبی‌ها برای این اقدام یعنی ادامه همکاری با غلامی مردد شوند. همان‌طور که چند روز پیش اعلام کردیم غلامی فعلا در مسیر بازارگرمی قرار دارد و در این بین رقمی را به باشگاه اعلام کرده که او را به‌عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ استقلال مطرح می‌کند و جالب اینکه سیلوا یکی از ارکان اصلی قهرمانی این تیم در فصل گذشته با رقمی کمتر از رقم درخواستی غلامی قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      طبق عادت بازم هوچیگری!

    • ناشناس

      ردش کنید بره بدرد نمیخوره

    • الکویت

      غلامی لنگیه وریا غفوریه پول پرسته بدرد نمیخورد بزارید بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج