۱۲۲۶۹۰۷
۴۵۴
۴۵۴
پ

به خاطر هواداران از استقلال شکایت نکردیم!

همسر زنده‌یاد منصور پورحیدری گفت: چند سال پیش وقتی نماینده فیفا به ایران آمد از ما خواست شکایت کنیم تا تمام حق و حقوق منصور از طریق قانونی پرداخت شود ولی ما به حرمت هواداران استقلال و به خاطر آرامش روح منصورخان شکایت نکردیم.

ایرنا: همسر زنده‌یاد منصور پورحیدری گفت: چند سال پیش وقتی نماینده فیفا به ایران آمد از ما خواست شکایت کنیم تا تمام حق و حقوق منصور از طریق قانونی پرداخت شود ولی ما به حرمت هواداران استقلال و به خاطر آرامش روح منصورخان شکایت نکردیم.

 «فریده شجاعی» با اشاره به مطالبات زنده‌یاد منصور پورحیدری از باشگاه استقلال اظهار داشت: بخشی از مطالبات منصور پرداخت شد و وعده داده بودند که بقیه مطالبات هم پرداخت شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

وی افزود: قرار بود مطالبات منصور پورحیدری، مردی که عمر خود را برای باشگاه استقلال گذاشت، به‌روز و با احتساب ضرر و زیان پرداخت شود. به قراردادهای گذشته او کاری نداریم اما از آخرین قراردادی که به امضا رساند، ۳۰۰ میلیون تومان طلبکار است. آن زمان دلار سه‌هزار تومان بود و امروز ۳۰هزار تومان است. در واقع طلب او از استقلال ۳ میلیارد تومان است. باشگاه اعلام کرد پرداخت این مبلغ از عهده آنها خارج است و ما دوباره قبول کردیم اما از همان مبلغ هم تنها ۸۰ میلیون تومان پرداخت شد.

به خاطر هواداران از استقلال شکایت نکردیم!

همسر زنده‌یاد منصور پورحیدری اضافه کرد: حق منصور پورحیدری که ۵۰ سال برای استقلال خدمت کرد و افتخارات زیادی را به ارمغان آورد، خیلی بیشتر از اینهاست. او هیچ‌وقت حقوق ثابت نداشت. ما مبلغ زیادی را برای بیماری وی هزینه کردیم و نمی‌دانیم چه انفاق افتاده است که بقیه مطالبات او پرداخت نشد.

وی ادامه داد: دو هفته پیش هیئت مدیره باشگاه استقلال به ما وقت داد تا در نشست آنها شرکت کرده و درباره مطالبات منصور حرف بزنیم. در این جلسه به جز مصطفی آجورلو همه حضور داشتند. در عید نوروز برای تبریک با مدیرعامل استقلال تماس گرفتم و او گفت «در حال حاضر درگیر استقلال هستیم»؛ در آن روزها استقلال هنوز قهرمان نشده بود و طبیعی بود که درگیر تیم باشند اما اعلام کردند در اولین فرصت پس از قهرمانی، مطالبات منصور را پرداخت کنند اما این قول عملی نشد.

به خاطر هواداران از استقلال شکایت نکردیم!

وی تاکید کرد: من واقعا دوست ندارم وقتی از منصور حرف می‌زنم پای مادیات در میان باشد. این واقعا خوشایند نیست؛ منصور یک عمر برای استقلال مجانی بازی و مربیگری کرد، از جیب خود هزینه کرد و حامی مالی این تیم بود. اینکه با خانواده منصور پورحیدری برخورد بدی شود، کم لطفی مسئولان استقلال را نشان می‌دهد و این حق مردی که «پدر» استقلال خوانده می‌شود، نیست.

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج