۱۲۲۷۱۲۹
۱۹۹۱
۱۹۹۱
پ

تنش در PSG؛ نیمار بدجور حال امباپه را گرفت!

ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد دست کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، توسط نیمار رد می‌شود.

ورزش سه: ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد دست کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، توسط نیمار رد می‌شود.

در هفته های اخیر و بعد از تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن، اخبار زیادی در مورد اختلاف این ستاره فرانسوی با نیمار و تمایل او به جدایی گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال از این باشگاه منتشر شد. حالا تمرینات پیش فصل زیر نظر کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن شروع شده و برخی تصاویر موید آن است که اوضاع چندان در رختکن این باشگاه مساعد نیست. 

در این ویدئو، کیلیان امباپه دستانش را به سمت نیمار دراز کرد تا تمرینات بدنسازی و کششی را همراه با او انجام دهد، اما ستاره برزیلی دست او رد کرده و تمایلی به همراه شدن با امباپه نشان نداد. در ادامه یکی از دستیاران سرمربی جدید پاری سن ژرمن مجبور شد به امباپه نزدیک شود تا ملی پوش فرانسوی بدون یار نماند. اما جالب اینجاست نیمار با دیدن لیونل مسی بلافاصله رفتار خود را به کلی تغییر داد و با رفیق شفیق خود تمرینات کششی را از سر گرفت.

به نظر می رسد رابطه دوستانه امباپه و نیمار پس از تمدید قرارداد این ستاره فرانسوی به بدترین حالت ممکن خود رسیده است. حتی چندی قبل نشریه لوپاریزین در گزارشی مدعی شد تمایل شدید کیلیان امباپه به جدایی نیمار باعث واکنش لیونل مسی نیز شده و رابطه بین ستاره فرانسوی پاریس و مسی نیز چندان درخشان و خوب نیست. بی تردید این دلخوری های گاه و بیگاه در طول فصل و در مسابقات حساس به شدت به ضرر پاری سن ژرمن تمام خواهد شد.

تمرینات آماده سازی PSG برای فصل جدید شامل یک بازی دوستانه برابر تیم روئن در تاریخ 15 ژوئن و پس از آن یک تور تابستانی در ژاپن از 16 ژوئن است. اولین بازی رسمی پاری سن ژرمن زیر نظر کریستوف گالتیه نیز در سوپرکاپ فرانسه و در 31 ژوئن برابر نانت انجام خواهد شد.
تنش در PSG؛ نیمار بدجور حال امباپه را گرفت!تنش در PSG؛ نیمار بدجور حال امباپه را گرفت!تنش در PSG؛ نیمار بدجور حال امباپه را گرفت!

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج