جاباما
۱۲۲۷۴۸۰
۴۳۰
۴۳۰
پ

انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از لقب جدید سرخ‌ها

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که نباید از تیم فعلی یحیی گل محمدی به عنوان کهکشانی اسم برد.

خبرورزشی: عباس آقایی با اشاره به لقب «کهکشانی‌ها» برای پرسپولیس گفت: آوردن اسم یا لقب تیم کهکشانی برای تیم پرسپولیس بارمنفی دارد و می‌تواند برای آقای یحیی گل محمدی و حتی آقای درویش هم مشکل ساز شود.

وی ادامه داد: خاطرتان باشد حدود ۲۰ سال پیش فلورنتینو پرس، رئیس رئال مادرید پروژه کهکشانی اش را کلید زد و زیدان، فیگو، روبرتو کارلوس، دیوید بکام و رونالدو را با ارقام بالا به تیمش آورد. پروژه ای که یک مرد با خرج های هنگفت می‌خواهد برای موفقیت هر کاری انجام دهد. تاریخ، از آن پروژه کهکشانی به عنوان یک شکست یاد می‌کند.

هافبک سابق پرسپولیس افزود: قطعا آن پروژه بد تمام شد زیرا پرس برای مربی هایش صبر زیادی نمی‌کرد. پرس اشتباهات دیگری هم داشت. مثلا او باید می‌توانست که بازیکنان قدرتی نیز به اندازه بازیکنان هنرمند، مهم هستند یا اینکه خودش در راس امور اهمیت زیادی داشت.

آقایی در ادامه خاطرنشان کرد: این درست که پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی در فصل نقل و انتقالات گرفته است اما نمی‌توان اسم این تیم را کهکشانی گذاشت. پرسپولیس هنوز نیاز به خرید مهاجم دارد و وحید امیری بازیکن کلیدی تیم ملی و پرسپولیس هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. این تیم باز هم باید تقویت شود تا بتواند در لیگ بیست و دوم مدعی اصلی قهرمانی باشد. سایر تیم ها هم البته خریدهای خوبی داشته اند. سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان نفرات خوبی خریده و استقلال هم به ویژه در خط حمله بازیکنان مناسبی جذب کرده است. اینکه شما اسم یک تیم را کهکشانی بگذارید می‌تواند از همین الان فشار زیادی به تیم وارد کند یا انتظارات را بیش از اندازه بالا ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اشتباهات پرس در دوران ریاست رئال مادرید، یادآور شد: بزرگ‌ترین اشتباه پرس عدم حمایت از سرمربیان خود و تغییر یا اخراج آنها بود. به نظر من خرید ستاره یک بخش ماجراست و حمایت از سرمربی برای کنترل ستاره ها طرف دیگر و امیدوارم همه این موارد در فصل جدید لحاظ شود.

آقای در خصوص طولانی شدن پروسه خرید مهاجم خارجی برای پرسپولیس نیز گفت: من اخبار مختلفی در این خصوص شنیدم. از مشکل واریز پول به حساب باشگاه پرتغالی به دلیل تحریم ها بگیرید تا بالا بردن مبلغ رضایتنامه و حتی برخی ایجنت ها که به هر حال این مسائل همیشه بوده و خواهد بود. آقای گل محمدی خواسته به حقی دارد و برای تیمش مهاجم می‌خواهد، بنابراین باشگاه باید این درخواست سرمربی تیم را به هر شکل ممکن اجابت کند چرا که این پروسه خیلی طولانی و خسته کننده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج