۱۲۲۷۵۰۶
۱ نظر
۱۱۶۸
۱ نظر
۱۱۶۸
پ

گل‌محمدی یک سیدجلال جدید کشف کرد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: درخشش مرتضی پورعلی گنجی در بازی دوستانه پرسپولیس نوید حضور یک سید جلال حسینی دیگر در این تیم را به هواداران پرشور پرسپولیس داد.

خبرورزشی: بهزاد داداش زاده، بازیکن اسبق پرسپولیس درباره شرایط این روزهای این تیم و بازی دوستانه اخیره سرخپوشان تهرانی مقابل پیکان، همچنین شرایط رقبای پرسپولیس و البته تیم داماش گیلان که داداش زاده هدایت این تیم را در دسته سوم برعهده دارد اظهاراتی را مطرح کرد.

پرسپولیس یک بازی دوستانه داشت. از اوضاع اخیر این تیم تا چه اندازه مطلع هستید؟

هر چه از مدت زمان برگزاری تمرینات پرسپولیس میگذرد یحیی گل محمدی تلاش میکند تیمش را بیشتر بشناسد. البته با برگزاری بازی‌های دوستانۀ بیشتر، قطعاً این شناخت افزایش پیدا خواهد کرد. مهمترین اتفاق در فصل آماده سازی تیم ها این است که بتوان هرچه بیشتر بازی دوستانه برگزار کرد تا ضمن ایجاد هماهنگی بین نفرات جدید و قدیم کادر فنی شناخت دقیق تری از بازیکنان به دست بیاورند.

نظرتان درباره خریدهای جدید پرسپولیس چیست؟

قبل از هر چیز باید بگویم این نفرات باید بدانند اگر در تیم قبلی شان نفر اول بودند در پرسپولیس باید بجنگند تا به ترکیب اصلی برسند. بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید باید اینقدر خوب باشد که بتواند در ترکیب اصلی جای بگیرد. هدف گل‌محمدی از برگزاری بازی‌های دوستانه همین است و می‌خواهد نقاط ضعف تیمش را بهتر بشناسد. البته این تیم برنده شد و پیکان را شکست داد اما حتی اگر می باخت هم خیلی مهم نبود. اما قطعاً کسب پیروزی در دیدارهای تدارکاتی روحیه بردن را در تیم تقویت می کند.

گل‌محمدی یک سیدجلال جدید کشف کرد

نظرتان درباره گلزنی مرتضی پورعلی گنجی چیست؟ خیلی ها در روزهای اول فصل نقل و انتقالات به گل محمدی ایراد می گرفتند که چرا ایم بازیکن که ماه ها از میایدن دور بوده را جذب کرده است؟

این بازیکن با صلاحدید سرمربی اش به پرسپولیس آمده و هر اتفاقی درباره این بازیکن رقم بخورد سرمربی باید پاسخگو باشد. چون خودش ریسک کرده! اما نباید فراموش کنیم که خیلی از بازیکنان بزرگ دنیا هم بعد از جراحی دوباره به میادین برمی گردند و حتی از قبل هم بهتر می شوند. درباره پورعلی گنجی هم باعث خوشحالی است که این بازیکن باتجربه که در جام جهانی روبروی کریستیانو رونالدو بازی کرده امروز با گلزنی در دیدار تدارکاتی آمادگی اش را به رخ کشیده است.

فکر می‌کنید می‌تواند قدرت خط دفاعی پرسپولیس را افزایش دهد؟

قطعاً همینطور است. بازیکن باتجربه و باهوش جدید پرسپولیس می تواند یک سیدجلال دیگر باشد که گل محمدی او را کشف کرده است. پورعلیگنجی قطعا می تواند جای خالی او را لااقل تا دو سه سال پر کند. اگر به یاد داشته باشیم سید جلال هم جزو مدافعان گلزن فوتبال ایران بود که هم در تیم ملی و هم در تیم باشگاهی اش گل می زد.

از رقبای پرسپولیس تا چه اندازه خبر دارید؟

استقلال با اینکه فصل قبل قهرمان شد اما کار سختی در پیش دارد. چون با تغییر در کادر فنی قطعاً هفته های اول کارش سخت است و ممکن است بازی های اول را از دست بدهد.

گل‌محمدی یک سیدجلال جدید کشف کرد

چطور؟

مربی جدید استقلال هیچ شناختی از فوتبال ما و بازیکنان تیمش ندارد، به همین خاطر کمی زمان می برد تا بتواند خودش را پیدا کند. این موضوع می‌تواند باعث شود استقلال هفته های ابتدایی را از دست بدهد. ضمن اینکه اصلا مشخص نیست بازیکنان جدید استقلال با نظر سرمربی جذب شده‌اند، دلال ها آنها را آورده اند، خود باشگاه یارگیری کرده یا مدیرعامل آنها را خواسته! در مجموع استقلال کار سختی پیش رو دارد.

شما سرمربی تیم داماش گیلان هستید. قرار بود یکشنبه(۲۶ تیر) بازی پلی آف صعود به لیگ دو را برگزار کنید اما ظاهراً این بازی لغو شده است. در این باره توضیح می دهید؟

بله قرار بود با تیم آریو اسلامشهر بازی کنیم اما ظاهراً با شکایت باشگاه آکادمی کیا فعلاً بازی ما ۴۸ ساعت به تعویق افتاده است!

این شکایت درباره چه موضوعی بوده است؟

قبلاً باشگاه کیا از آریو شکایت کرده بود اما با رای کمیته انضباطی و تایید آن از سوی کمیته استیناف تیم آریو به بازی پلی‌آف رسید اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده که آکادمی کیا توانسته رای کمیته استیناف را دوباره زیر سوال ببرد؟ قرار است فردا در این باره نشستی برگزار کنند تا رای نهایی صادر شود.

گل‌محمدی یک سیدجلال جدید کشف کرد
حضور جهانبخش آرمان مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در تمرین داماش گیلان

این وقفه ۴۸ ساعته مشکلاتی برای شما به وجود نمی آورد؟

قطعا تیم ما از این بابت ضربه خورد. بعد از حماسه شش هزار نفری هواداران رشتی در بازی ورزشگاه سردار جنگل در دیدار هفته آخر روبروی صدرای تبریز، ما در طول روز های گذشته تمرینات خوبی داشتیم و با حضور آقای جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در تمرین، روحیه بچه‌ها خیلی خوب بود. مالک باشگاه هم آمد و پاداش بچه ها را داد. قرار بود امروز به تهران بیاییم و اردوی ۴۸ ساعته پیش از بازی را برای بازی یکشنبه تشکیل بدهیم ولی همه برنامه های ما بهم ریخت. با این همه و با تلاش آقای نصیری مالک باشگاه باز هم قرار است زودتر به تهران بیاییم و خودمان را برای بازی سه شنبه آماده کنیم.

فرقی می کند با کدام تیم بازی کنید؟

ما هنوز دقیقا نمی‌دانیم باید با تیم آریو بازی کنیم یا آکادمی کیا. گرچه این موضوع برای بازیکنان تیم ما که میخواهند به لیگ دسته دو صعود کنند تفاوتی نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک هوادار ابی

      داداش توبه داماشت برس وبفکر گیلان باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج