۱۲۲۷۸۲۴
۳۵
۳۵
پ

مدافع آرژانتینی آژاکس در راه منچستریونایتد

رسانه‌های هلندی گزارش دادند انتقال لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس، به منچستریونایتد قطعی است.

ورزش سه: رسانه‌های هلندی گزارش دادند انتقال لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس، به منچستریونایتد قطعی است.

 رسانه‌های هلندی گزارش دادند دو باشگاه آژاکس آمستردام و منچستریونایتد درباره انتقال لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس، به یونایتد به توافق رسیدند. مارتینز با قراردادی ۶۴ میلیون یورویی به اولدترافورد خواهد رفت.

روزنامه هلندی تلگراف اعلام کرد ادوین فن‌درسار، مدیرکل باشگاه آژاکس، در مذاکرات برای فروش مارتینز موضع سرسختانه‌ای داشت و همین باعث شد در نهایت منچستریونایتد راضی شود مبلغ قابل توجهی بپردازد تا رضایت آژاکس را جلب کند.

مدافع آرژانتینی آژاکس در راه منچستریونایتد

بر اساس این گزارش، لیساندرو، در حالی راهی منچستریونایتد می‌شود که باشگاه انگلیسی 54 میلیون یورو به صورت نقدی پرداخت خواهد کرد و 10 میلیون دیگر هم به صورت ملحقات قرارداد او به آژاکس پرداخت خواهد شد.

 

اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید و هلندی منچستریونایتد، لیساندرو را از زمان حضورش روی نیمکت آژاکس به خوبی می‌شناسد. تن‌هاخ از زمان به‌دست گرفتن سکان هدایت یونایتد از مدیریت باشگاه خواسته بود مدافع آرژانتینی را هر طور شده به اولدترافورد منتقل کنند.

مارتینز به این‌ترتیب به سومین بازیکن گران‌قیمت تاریخی اردیویزی تبدیل خواهد شد. رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ این لیگ در اختیار فرانکی دی‌یونگ است که با قراردادی 86میلیون یورویی از آژاکس راهی بارسلونا شد. دومین قرارداد گران تاریخ لیگ هلند هم به ماتیس دلیخت تعلق دارد که با قراردادی 75 میلیون یورویی راهی یوونتوس شد.

آژاکس برای رساندن مبلغ قرارداد فروش مارتینز به 64 میلیون یورو کار بزرگی انجام داده است. چرا که اولین پیشنهاد تابستانی برای خرید مدافع آرژانتینی پیشنهادی 25 میلیون یورویی از طرف باشگاه آرسنال بود. آژاکسی‌ها در نهایت توانستند مدافع خود را به بهایی بیش از دو برابر پیشنهاد اولیه آرسنال به فروش برسانند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج