جاباما
۱۲۲۸۵۰۴
۱۳۸
۱۳۸
پ

منوچهری: جباری حرف دل فوتبالی‌ها را زد

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه مجتبی جباری حرف دل فوتبالی‌ها را زد گفت: امیدوارم ملی پوشان ما بتوانند در جام جهانی بدرخشند.

خبرگزاری مهر: امین منوچهری در حاشیه دیدار برابر پیشکسوتان پرسپولیس گفت: ما یک دیدار دوستانه را برگزار می‌کنیم تا یاد و خاطره شهدای متروپل را گرامی بداریم؛ عزیزانی که ناخواسته از بین ما رفتند و ما تنها می‌توانیم برای خانواده‌های آنها آرزو صبر کنیم.

وی در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: آبی‌ها توانستند اسکلت فصل گذشته خود را که قهرمان شدند حذف کنند. این تیم باید بتواند در فصل جدید هم موفق باشد. با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان فصل قبل در استقلال ماندنی شدند و نفرات خوبی هم به استقلال اضافه شدند این تیم می‌تواند همانند سال گذشته نتایج قابل قبولی کسب کرده و یک بار دیگر به قهرمانی دست پیدا کند.

منوچهری در مورد حرف‌های شب گذشته مجتبی جباری در یکی از برنامه‌های تلویزیونی افزود: مجتبی به عنوان یک بازیکن با تجربه حرف دل فوتبالی‌ها را زد. او سال‌ها برای فوتبال زحمت کشیده و از حواشی فوتبال آگاهی کامل دارد. بنابراین حرف‌هایی که او بر زبان جاری کرد حرف دل اهالی فوتبال بود.

وی در مورد شرایط این روزهای تیم ملی هم گفت: متأسفانه مشکلاتی برای تیم ملی بوجود آمد که خیلی‌ها را نگران آینده تیم ملی کرد اما حالا که دوباره اسکوچیچ بازگشته باید او را حمایت کنیم تا تیم بتواند موفق باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران نگران تیم ملی هستند. امیدوارم مسئولین شرایطی را بوجود بیاورند که تیم ملی بتواند در جام جهانی خوش بدرخشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج