adexo3
۱۲۲۹۲۸۸
۱۲۶
۱۲۶
پ

بازگشت افراطی‌های یوونتوس به استادیوم

به نظر می رسد حداقل گروهی از هواداران افراطی یوونتوس اجازه خواهند داشت دوباره به استادیوم این تیم بیایند. آنها در بیانیه ای اعلام کردند در این فصل به استادیوم برمی گردند.

طرفداری: به نظر می رسد حداقل گروهی از هواداران افراطی یوونتوس اجازه خواهند داشت دوباره به استادیوم این تیم بیایند. آنها در بیانیه ای اعلام کردند در این فصل به استادیوم برمی گردند. 

یوونتوس چندین گروه هواداران افراطی مانند سود بیانکونرا، دروگی، وایکینگ ها و ترادیتزیونه دارد اما به خاطر کارهای خلافی که آنها انجام داده بودند، از طرف پلیس ایتالیا و همچنین باشگاه یوونتوس از حدود ۳ سال پیش از حضور در استادیوم آلیانز محروم بودند. 

حدودا ۳ سال پیش بود که بازرسان در تورین فاش کردند برخی از هواداران افراطی یوونتوس بلیط ها را به صورت عمده خریداری می کنند و سپس در بازارسیاه می فروشند. پس از آنکه باشگاه یوونتوس تلاش کرد تا جلوی خرید عمده بلیط ها گرفته شود، آنها تهدید کردند در استادیوم شعارهای نژادپرستانه سر خواهند داد. پلیس ایتالیا ۱۲ نفر از رهبران این گروه های افراطی هوادار یوونتوس را دستگیر کرد. آنها همچنین متهم به پولشویی بودند. در آن زمان رخی رسانه های ایتالیایی گزارش دادند پلیس ایتالیا از گروه های افراطی یوونتوس موشک های زمین به هوا و انواع سلاح جنگی را کشف و ضبط کرده است. 

بازگشت افراطی‌های یوونتوس به استادیوم

از آن زمان تاکنون حضور این گروه ها در استادیوم یوونتوس منع شده بود اما عدم حضور آنها به نوعی تاثیر منفی در جو و شور و شوق استادیوم گذاشته بود. برخی کارشناسان معتقد بودند به محض محرومیت اولتراهای یوونتوس، قهرمانی های متوالی آنها قطع شد. حالا به نظر می رسد آنها اجازه بازگشت به استادیوم را پیدا کرده اند. طی این سال ها، هواداران افراطی یوونتوس در بازی های خارج از خانه این تیم در شهرهای دیگر حاضر می شدند و در تورین حق حضور نداشتند. 

در بیانیه این گروه افراطی که ساعتی پیش در صفحه رسمی آنها منتشر شد، آمده است که آنها می خواهند برگردند:

 برای مدتی طولانی ما جا را برای انتقاد و تلقین خالی گذاشتیم اما واقعیت با آنچه بسیاری ترسیم می کنند و می خواهند باور کنند، متفاوت است. برای مدتی طولانی ما از جایگاه مان در استادیوم که باعث افتخار و غرورمان بود، فاصله گرفته ایم. دیگر نمی توانیم چنین وزنی را تحمل کنیم. دیگر نمی توانیم از عشقمان که در تمام زندگی همراهمان بوده، دور بمانیم. وقت آن رسیده که صدای خودمان را بلند کنیم و برای پر کردن آن جایگاه برگردیم. به استادیومی می رویم که برای سال ها خانه دوم مان بوده است. هر چیزی که برگشت پذیر باشد، هرگز تمام نمی شود. ما برمی گردیم. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج