۱۲۲۹۳۰۶
۸۱
۸۱
پ

واکنش باشگاه دورتموند به جذب جایگزین هالر

باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرد که تا مشخص نشدن وضعیت نهایی هالر به دنبال جایگزین او نخواهد بود.

ایسنا: به نقل از کیکر، سباستیان هالر فصل بسیار خوبی را با آژاکس پشت سرگذاشت. هالر مورد توجه تیم‌های بزرگی بود و در نهایت تصمیم گرفت که راهی دورتموند شود تا جایگزین ارلینگ هالند در این تیم شود.

خبر بد برای دورتموند اینکه هالر به بیماری سخت مبتلا شده است که ممکن است باعث دوری طولانی مدت او از میادین شود و همین باعث شده است تا بحث جایگزین او جدی شود.

هانس یواخیم واتسکه، مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند در واکنش به جذب جایگزین هالند گفت: ما ابتدا باید گام نخست را کامل کنیم بعد از آن به دنبال گام دوم باشیم. هنوز وضعیت آسیب دیدگی هالر مشخص نشده تا به دنبال جایگزین او باشیم. در روزهای پیش رو پزشکان گزارش نهایی را به ما می‌دهند و در این صورت تصمیم‌گیری خواهیم کرد. اگر غیبت این بازیکن طولانی مدت باشد مجبور به جذب بازیکن هستیم.

از لوئیس سوارس به عنوان یکی از گزینه‌های جدی برای جایگزینی هالر سخن به میان می‌آید و باید دید که این باشگاه در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج