۱۲۲۹۴۱۷
۱۳۸۲
۱۳۸۲
پ

خشم نیکبخت در اینستاگرام؛ بازگشت به اوج حواشی!

علیرضا نیکبخت ستاره سالهای پیش استقلال از انتقاد و اعتراض هواداران استقلال به او به شدت گله کرد.

ورزش سه: نیکبخت ستاره اسبق استقلال روز گذشته در برنامه ورزشگاه حاضر شد و در گفت‌وگو با مجری برنامه از عملکرد این تیم در نقل و انتقالات انتقاد کرد اما این مسئله واکنش هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت را در پی داشت.

نیکبخت صبح امروز در یک لایو اینستاگرامی صحبت های تندی را خطاب به هوادارانی که در صفحه شخصی او فحاشی می‌کنند مطرح کرد و گفت قرار نیست او طوری صحبت کند که افرادی که چیزی از فوتبال نمی‌فهمند، بپسندند.

او صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: می‌خواستم یک مسئله را بابت مصاحبه دیروزی که من در برنامه ورزشگاه داشتم در میان بگذارم؛ من قرار نیست حرفی را بزنم که هوادار خوشش بیاید. درست است که من هوادار این تیم هستم اما باید مشکلات این تیم و مشکلات فوتبال ایران را بگویم.‌ من این‌ بی‌شعوری را برای برخی از مردم نمی‌فهمم؛ شما الان آمدی و هرچیزی که لیاقت خودت و خانواده ات است را در پیج من دادی؛ چه اتفاقی می‌افتد؟ به خدا این فرهنگ ایرانی نیست.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: شما دوست داری من طوری حرف بزنم که شما خوشتان بیاید اما من طوری حرف می‌ز‌نم که به تیم کمک کنم. دلیلی ندارد طوری حرف بزنم که تویی که فوتبال را بیشتر از من نمی‌فهمی... من زمانی که یادم هست در فوتبال بودم و در زمین خاکی ها بازی کردم تا همین الان. من هزار بار گفتم احتیاجی به پست و مقام ندارم؛ خدا به قدری به من لطف داشته که مثل خیلی از دوستان و عزیزان که آویزان این تیم و آن تیم هستند ندارم پس قرار نیست طوری حرف بزنم که تویی که اسمت هوادار است در‌ پیج ها فحاشی کنی.

وی افزود: بی احترامی نشود و خیلی از شما عزیزان دل هستید و فوتبال را می‌فهمید اما برخی چون عقده خانوادگی دارند در هر پیجی فحاشی می‌کنند. به خدا این فرهنگ ایرانی نیست. من نمی‌دانم در فضای مجازی چه اتفاقی می‌افتد که هر کسی به خودش اجازه می‌دهد دهان باز کند و هر چیزی به دهانش می‌آید بگوید. اصلا قرار نیست من چیزی بگویم که تو خوشت می‌آید؛ قرار است مشکل تیم را حل کنیم.

نیکبخت با انتقاد از خرید های استقلال بیان کرد: استقلال تیم بزرگی است و بازیکن بزرگ می‌خواهد. بله؛ بازیکن جذب شده است. آقای سجاد شهباززاده بهترین بازیکن، آقای کاوه رضایی بهترین بازیکن ولی شما باید در تیمت توازن داشته باشی. اینطور نیست که شما هر اسمی هست بخری و فردا تیم به مشکل بخوری. شما مو را می‌بینی و ما پیشکسوتان پیچش مو. ایرادی ندارد؛ من آدمی نیستم که بخواهم دهان به دهان شوم و به راحتی بلاک می‌کنم اما می‌گویم شما چرا باید این فرهنگ در ایران به وجود بیاید که راحت دهانت را باز کنی و هر چیزی دلت می‌خواهد بگویی؟ مگر شما خانواده ندارید؟ کسانی که بی احترامی می‌کنند اگر فکر می‌کنند با این کارها می‌توانند خودشان را خالی کنند سخت در اشتباه هستند. فرهنگ ایرانی غنی از مهربانی و ادب است. نمی‌دانم برخی چه فکری در مورد خودشان می‌کنند.

وی که روز گذشته نسبت به هزینه بالای پرسپولیس در جذب بازیکن هم گلایه کرده بود ادامه داد: الان عزیزان تیم رقیب هم از من ناراحت شده‌اند. حق می‌گویم... شما نیم فصل می‌خواهید گله کنید که چرا این اتفاق افتاد. من اول فصل این اتفاقات را بازگو می‌کنم. من احتیاج به پست و مقام در باشگاه استقلال و هیچ باشگاه دیگری ندارم. خدا انقدر به من لطف کرده که احتیاج نیست بخواهم به خاطر بودن هر کاری کنم وگرنه خیلی راحت می‌شد در این تیم ها مربیگری کرد و پست گرفت. دنیا اصلا ارزش این را ندارد که بخواهیم یک دقیقه یکدیگر را ناراحت کنیم. فحش دادن کاری ندارد؛ شما دهانت را باز می‌کنی و چهار فحش هم به من می‌دهی. برخی از همه چیز شاکی هستند... انگار من خانواده‌شان را خوردم. من از ۱۱ سالگی زحمت کشیدم، نه پول پدرم بوده نه شخص دیگری. از خوابگاه شروع کردم؛ با ۶ نفر  از عزیزان فوتبالیست در خوابگاه با بدبختی زندگی کردم که به این مرحله از زندگی ام برسم. دزدی که نکردم، زحمتکشی فوتبالم بوده است. در دوران فوتبالم هم خدا را شکر ۹۰ درصد کارشناسان فوتبالم را قبول داشتند، ده درصد هم خوششان نمی‌آمده و باید احترام گذاشت. ۹۰ درصد کارشناسان گفته‌اند بهترین هافبک‌ چپ ایران بوده‌ است؛ دست‌شان هم درد نکند.

پیشکسوت استقلال سپس عنوان کرد: حالا شما فحش بنویسید و هر چیزی می‌خواهید بگویید. من می‌گویم ادب مردم ایران این نیست. ما حرف جدی می‌زنیم. این برای ملت ما درد است که وقتی هیچ چیزی را نمی‌فهمند... تویی که از فوتبال چیز نمی‌فهمی من چند بار باید به تو توضیح بدهم؟ قرار نیست تو از دست من خوشحال باشی و به به و چه چه کنی. این تیم قهرمان است و باید مدل قهرمان بسته شود. اگر این تیم چهار بازی نتیجه نگیرد همان آقایانی که به به و چه چه می‌کنند فحش می‌دهند.

او در پایان گفت: من بد نمی‌گویم؛ من در مورد هیچ تیمی بد نمی‌گویم. من واقعیت های فوتبال را می‌گویم. همه می‌بینیم فوتبال به کجا کشیده می‌شود. کجای دنیا بازیکنان تیم ملی اینطور به خم می‌پریدند؟ برای اینکه مدیریت نیست، کسی بالای سر فوتبال نیست. خنده دار شده است. مربیان تکراری همیشه تیم دارند. باز هم هزار بار می‌گویم چوب به باشگاه استقلال بیاید و مربی شود من حمایت می‌کنم اما غیرمنطقی صحبت نکنید. این صحبت های من را برای چهار ماه آینده ذخیره کنید؛ انشاالله که این اتفاق نیفتد و من از شما عذرخواهی کنم ولی اگر من چهار پیراهن بیشتر از شما پاره کرده‌ام می‌دانم وقتی تیم توازن نداشته باشد یعنی چه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج