۱۲۲۹۴۹۵
۸۲۷
۸۲۷
پ

به هیچ وجه با استقلال فسخ نمی‌کنم!

در حالیکه چند روز پیش خبر آمد که سینا خادم پور قرار است به اصرار باشگاه استقلال فسخ کند و چهار میلیارد تومان از قراردادش را ببخشد، اما مثل اینکه خادم پور به باشگاه اعلام کرده که به هیچ وجه نمی خواهد با استقلال فسخ کند.

فوتبالی: در حالیکه چند روز پیش خبر آمد که سینا خادم پور قرار است به اصرار باشگاه استقلال فسخ کند و چهار میلیارد تومان از قراردادش را ببخشد، اما مثل اینکه خادم پور به باشگاه اعلام کرده که به هیچ وجه نمی خواهد با استقلال فسخ کند.

در حالیکه فردین رابط، نزدیک به سه میلیارد تومان از قراردادش را بخشید، سینا خادم پور بازیکن استقلال اعلام کرد که قصد فسخ قرارداد با آبی ها را ندارد. خادم پور امیدوار است که ساپینتو او را در لیست قرار دهد و حتی اگر هم چنین اتفاقی رخ ندهد، او باید قرضی به باشگاه دیگری برود. 

سینا خادم پور بازیکن جوان تیم استقلال اعلام کرد که قصد فسخ قرارداد با استقلال را ندارد و تصمیم دارد فوتبالش را در این استقلال ادامه دهد. این اتفاق در صورتی می افتد که باشگاه استقلال او را بخواهند. 

خادم پور گفت:" باور کنید من علاقه دارم که در استقلال بازی کنم. سالها منتظر مانده ام که برای تیم محبوبم بازی کنم و همیشه سعی کرده ام آماده باشم. فرق حضور من با برخی دیگر از بازیکنان جوان استقلال که مجبور شدند جدا شوند این بود که برخی از بازیکنان باید در رده امید های استقلال بازی می کردند اما من مشکلی برای حضور در تیم بزرگسالان استقلال ندارم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا برای تیم محبوبم موثر واقع شوم. من منتظر تماس مدیران باشگاه برای ادامه همکاری هستم. نمی دانم تصمیم آنها چیست اما تمایل خودم به ماندن و جنگیدن و رقابت کردن است." 

باید منتظر ماند و دید که در نهایت سرنوشت سینا خادم پور و استقلال چه خواهد شد و آیا این بازیکن در استقلال خواهد ماند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج