adexo3
۱۲۳۰۰۲۷
۲۷۷
۲۷۷
پ

مهاجم استقلال شاگرد رحمتی می‌شود؟

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص نقل و انتقالات این تیم صحبت‌هایی مطرح کرد.

فارس: سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص نقل و انتقالات این تیم صحبت‌هایی مطرح کرد.

 حمیدرضا امیدوار بعد از برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال، عنوان کرد: امسال به خاطر سال جام جهانی لیگ بسیار سختی را پیش رو داریم چون بازی‌های نیم‌فصل اول باید تا آغاز جام جهانی به پایان برسد همین اتفاقات تیم‌ها را در نقل و انتقالات با مشکل مواجه کرد از این جهت می‌گویم مشکل به خاطر نابرابری در نقل و انتقالات است اما ما تلاش می‌کنیم با داشته‌هایمان بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شرایط تیمش زیر نظر رحمتی و نقل و انتقالات این تیم، گفت: باتوجه به محدودیت‌های بحث بودجه، قبل از اینکه حرف و حدیث در مورد سقف قرارداد و این حاشیه‌ها پیش بیاید با قوانین خاصی که داشتیم نقل و انتقالات را شروع کردیم. تیم جوان و خوبی را راهی مسابقات خواهیم کرد البته میانگین سنی بازیکنان ما نسبت به سال قبل پایین‌تر است. اراده و همدلی که در تیم ماست کمک خواهد کرد تا بازی‌های خوبی داشته باشیم.

وی درباره جذب بازیکن خارجی، تصریح کرد: من خودم به شخصه دیدم آقای رحمتی با وسواس خاصی این قضیه را دنبال می‌کرد و بیش از تقریبا ۲۰۰-۳۰۰ فیلم دید و رزومه را بررسی کرد. به اتفاق کادر فنی در خصوص چند بازیکن به اجماع رسید و فکر می‌کنم در روزهای آینده قرارداد ببندیم. 

امیدوار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درست است قاسمی‌نژاد جذب باشگاه آلومینیوم شده، عنوان کرد: هنوز چیزی تا این لحظه نهایی نشده است. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج