adexo3
۱۲۳۰۳۱۶
۹۸۹
۹۸۹
پ

پرسپولیس و سپاهان برای دومی رقابت می‌کنند!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان نسبت به دیگر تیم های مدعی کمترین تغییرات را در ترکیب خود داشتند و به همین دلیل مدعی اول قهرمانی هستند.

 خبرورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان نسبت به دیگر تیم های مدعی کمترین تغییرات را در ترکیب خود داشتند و به همین دلیل مدعی اول قهرمانی هستند.

شاهین بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره قرعه کشی لیگ برتر و شرایط آبی پوشان، اظهار کرد: به نظر من استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب کار کرده است و انتخاب کادر فنی خوب و با تجربه به همراه جذب بازیکنان تاثیر گذار نشان از این می دهد که باشگاه با برنامه ریزی به استقبال فصل جدید می رود. ساپینتو ثابت کرده مربی پر تلاشی است و از نحوه تمرینات مشخص است بازیکنان هم شاداب هستند.

مدافع اسبق آبی پوشان درباره بازی حساس استقلال با سپاهان در هفته اول لیگ برتر گفت: هر دو تیم روی کاغذ از مدعیان اصلی و جدی قهرمانی هستند. استقلال برای دفاع از عنوان قهرمانی کار سختی دارد ولی این بازی را ببرد گام بلندی را برای صدرنشینی آغاز می کند چراکه بعد از این بازی ۳ تا ۴ بازی راحت تر در انتظار آبی پوشان است تا صدرنشین شود.

 وی درخصوص  سپاهان نیز عنوان کرد: سپاهان سرمایه گذاری خوبی  کرده است و کادر فنی معتبری به این تیم اضافه شد، فکر می کنم امسال هم سپاهان مدعی است ولی در این دیدار هفته اول هر نتیجه‌ای که به دست بیاید، شاید تأثیر زیادی روی روند دو تیم نداشته باشد اما مطمئنا می‌تواند استارت فوق‌العاده برای هر یک از  دو تیم باشد.

بیانی در پایان گفت: استقلال اگر در ۴ هفته اول ۱۰ امتیاز کسب کند، صدرنشین می شود و با توجه به روحیه ای که کسب می کند دیگر صدرنشینی را از دست نمی دهد. در این فصل رقابت بین استقلال ، پرسپولیس و سپاهان است ولی چون آبی پوشان در ترکیب خود کمترین تغییرات را داشتند، تیم ساپینتو را مدعی اول قهرمانی می دانم و پرسپولیس و سپاهان برای مقام دومی رقابت خواهند کرد.

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج