جاباما
۱۲۳۰۴۶۷
۱۷۷
۱۷۷
پ

جباری: لقب «کهکشانی» برای زدن پرسپولیس است

خیلی ها پرسپولیس تابستان ۱۴۰۱ را تیم کهکشانی لقب داده اند اما رضا جباری می‌گوید این لقب برای زمین زدن پرسپولیس است.

خبرورزشی: رضا جباری هافبک تکنیکی و سابق پرسپولیس پیرو مصاحبه خبرورزشی با یحیی گل محمدی، در مصاحبه‌ای گفته بود که با حرف سرمربی سرخپوشان موافق است و این تیم کهکشانی نیست. از رضا جباری در این رابطه می‌پرسیم که می‌گوید: به نظر من دادن لقب کهکشانی به تیم پرسپولیس یک کلید واژه برای تخریب و زدن پرسپولیس است.

او ادامه می‌دهد: وقتی شما اسم کهکشانی روی یک تیمی می‌گذارید به این معناست که گران ترین ستاره‌های ایرانی و خارجی را خریداری کرده اید. به طور مثال الدحیل عربستان دودو وینگر برزیلی را با ۱۲ میلیون یورو خرید. یا اینکه الهلال عربستان ستاره‌های برزیلی ۸ و ۶ میلیون یورویی دارد و السد با بغداد بونجاح و ... را هم که می‌دانید چه هزینهه‌هایی می‌کنند. این تیم‌ها را نمی‌توان کهکشانی خواند پس چه طور پرسپولیس کهکشانی می‌شود؟

جباری با اشاره به هزینه بیشتر برخی تیم‌های صنعتی نسبت به پرسپولیس یادآور می‌شود: در همین کشور خودمان برخی تیم‌های صنعتی دو برابر پرسپولیس برای خرید بازیکن یا مربی هزینه می‌کنند اما چرا اسم پرسپولیس کهکشانی می‌شود؟ من و همه پرسپولیسی‌ها کتمان نمی‌کنیم این تیم در شروع نقل و انتقالات بازیکنان خوب و شناخته شده‌ای را خرید. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی و سعید صادقی همگی بازیکنان خوب و شناخته شده‌ای هستند اما بار دیگر تأکید می‌کنم این تیم کهکشانی نیست.

جباری همچنین خاطرنشان می‌کند: پرسپولیس هنوز در برخی خطوط نیاز به خرید بازیکن دارد. این تیم مهاجم خارجی می‌خواهد که حالا خرید آن برای پرسپولیس تبدیل به سخت ترین کار دنیا شده است. چرا؟ من احساس می‌کنم این دشواری برای خرید مهاجم خارجی شاید به همان کلید واژه کهکشانی برگردد. عده‌ای از حالا شروع به زدن پرسپولیس کرده اند درحالی که این تیم جدای از مهاجم به نظر می‌رسد هافبک دفاعی و مدافع چپ هم می‌خواهد.

پیشکسوت خوش صحبت و با اخلاق پرسپولیس در خصوص قرعه کشی مسابقات لیگ بیست و دوم نیز می‌گوید: برای پرسپولیس مدعی قرعه سخت و آسان معنا ندارد. اینکه شما در هفته اول به چه تیمی بخورید نباید مهم باشد. مهم این است که پرسپولیس از همان هفته اول شروعی پرقدرت داشته باشد و حداکثر امتیازات را جمع کند.

جباری به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ دربی در مورد برگزاری دربی در هفته دوازدهم و عملکرد خوب همیشگی خودش در جدال تیم‌های پرسپولیس و استقلال نیز تصریح می‌کند: دربی همیشه دربی است. این دیدار اگر در هفته اول هم برگزار شود حساس است اما در مورد خودم شاید برای خیلی از همبازیانم جالب بوده باشد که چرا من قبل بازی با استقلال آن قدر آرامش داشتم. شاید باورتان نشود اما بازیکنان زیادی را می‌شناختم که شب دربی نمی‌توانستند بخوابند یا اینکه مرتب در فکر و استرس این بازی بودند  اما برای من آسان ترین مسابقه دربی بود. شب‌های دربی راحت تر از همه شب‌ها می‌خوابیدم! دلیلش را هنوز هم نمی‌دانم و سئوال اغلب همبازیانم بود ولی به هر حال آرامش زیادی قبل و حین این مسابقه داشتم. امیدوارم شب قبل از بازی هفته دوازدهم لیگ بیست و دوم همه بازیکنان پرسپولیس راحت بخوابند و نمایش خوبی مقابل تیم قابل احترام استقلال ارائه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج