جاباما
۱۲۳۰۹۶۶
۷۲۲
۷۲۲
پ

عکسی بامزه از تمرین کریم بنزما زیر آب‌پاش!

رئال مادرید در این روز ها تمرینات پیش فصل خود را در آمریکا ادامه می دهد و بدین ترتیب خود را برای شروع فصل جدید آماده می کند .

 فوتبالی: رئال مادرید در این روز ها تمرینات پیش فصل خود را در آمریکا ادامه می دهد و بدین ترتیب خود را برای شروع فصل جدید آماده می کند چرا که مادریدی ها به زودی باید در فینال سوپرجام اروپا به میدان بروند و بدین ترتیب بازی های رسمی برای آن ها زود تر شروع می شود.

 رئال مادرید در دو بازی دوستانه ابتدایی خود در این تابستان هنوز بردی به دست نیاورده است چرا که مادریدی ها بازی اول خود را با نتیجه یک بر صفر مقابل بارسلونا شکست خوردند و در بازی دوم خود هم به تساوی دو بر دو مقابل کلاب آمه ریکا رسیدند. اکنون رئال مادرید ادامه تور پیش فصل خود در آمریکا را در شهر لس آنجلس برگزار می کند.

کریم بنزما و کارلو آنچلوتی به عنوان کاپیتان و سرمربی رئال مادرید ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با هم دارند به طوری که در تمرینات هم در کنار هم در حال تمرین کردن دیده شده اند و آنچلوتی به طور ویژه در کنار بنزما حضور دارد.

عکسی بامزه از تمرین کریم بنزما زیر آب‌پاش!

در تصویری بامزه می بینیم که آنچلوتی و بنزما زیر آب پاش ها که برای آب دادن به زمین چمن در آن جا قرار دارند، تمرین می کنند و کارلو آنچلوتی با انتشار یک پست اینستاگرامی با این قضیه شوخی کرده و نوشته است:" بعد از یک تمرین سنگین، همیشه یک دوش خوب لازم است! "

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج