اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۳۱۰۱۵
۵۴۵
۵۴۵
پ

یحیی با این کارها مربی کاربلدی نمی‌شود!

مدافع اسبق تیم ملی کشورمان گفت: مربی تراکتور شناختی از فوتبال ایران ندارد و معلوم نیست چه کسی برای تیم یارگیری می‌کند.

 خبرورزشی: مدافع اسبق تیم ملی کشورمان گفت: مربی تراکتور شناختی از فوتبال ایران ندارد و معلوم نیست چه کسی برای تیم یارگیری می‌کند.

 علی‌اکبر استاداسدی درباره شرایط تیم ملی کشورمان و حواشی ایجاده شده اظهار داشت: زمان ما اصلاً چنین شرایطی را نداشتیم و تیم به اصطلاح یک‌دست بود. هیچ بازیکنی جرأت نمی‌کرد درباره انتخاب سرمربی تیم ملی نظر دهد. زمانی که ایویچ هم اخراج شد و آقای طالبی آمد، ما بی‌چون و چرا پذیرفتیم چراکه وظیفه ما بازیکنان در مستطیل سبز بود و کاری به کار فدراسیون نداشتیم.

مدافع اسبق فوتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم تراکتور تبریز برای فصل پیش‌ رو گفت‌: تراکتور مربی خوبی را به خدمت گرفته ولی متأسفانه این مربی شناختی از فوتبال ایران ندارد و معلوم نیست چه کسی برای تیم یارگیری می‌کند؟ فکر می‌کنم بردیف یک یا دو ماه دیگر مهمان کشورمان است و سپس از هدایت تراکتور اخراج می‌شود و می‌رود.

وی افزود: مربی باید به دلال و بازیکن باج ندهد، مثل استراماچونی در استقلال که حتی مقابل مسئولان باشگاه ایستاد. متأسفانه برای فصل بیست‌ویکم لیگ برتر دلال‌ها تراکتور را می‌بندند.

استاداسدی در ادامه به مدعیان فصل پیش‌ رو اشاره کرد و گفت‌: استقلال، سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و گل‌گهر مدعیان قهرمانی برای فصل جدید لیگ برتر هستند اما فکر می‌کنم امسال گل‌گهر قهرمان خواهد شد چراکه قلعه‌نویی تیم خوبی بسته و این مربی باتجربه در این فصل به نظر من جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.

او در پایان در پاسخ به اینکه پرسپولیس چه شرایطی در فصل جدید خواهد داشت، توضیح داد: واقعاً نمی‌دانم گل‌محمدی چه کار می‌کند؟ این همه بازیکن بزرگ یا ستاره، مدیریت می‌خواهد وگرنه برای تیم حاشیه درست می‌شود. هنر یک مربی این است که بازیکن‌سازی هم کند و بازیکن جوان را تبدیل به ستاره تیم و پدیده لیگ کند. اینکه یک مربی با یک تیم پرستاره به دنبال قهرمانی باشد، مربی کار بلدی نیست و از لقمه‌های حاضر در لیگ دارد استفاده می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج