۱۲۳۲۳۷۰
۸۱
۸۱
پ

کُنده بهترین موقع راهی بارسلونا شد

گوستاوو پویت، سرمربی سابق بوردو خاطرات خوبی از کار کردن با ژول کُنده در این باشگاه دارد.

ورزش سه: گوستاوو پویت، سرمربی سابق بوردو خاطرات خوبی از کار کردن با ژول کُنده در این باشگاه دارد.

 ژول کُنده، مدافع ۲۶ ساله و فرانسوی سابق سویا، در سال‌های اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم داشت و چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود خیره کرده بود. در شرایطی که به نظر می‌رسید او در آستانه انتقال به چلسی قرار دارد، در نهایت اصرار خود، منجر به حضور او در ترکیب بارسلونا شد. حالا گوستاوو پویت که با ژول کُنده در بوردو کار کرده بود، مدعی شد تصمیم این بازیکن برای انتقال به بارسلونا درست بوده است.

کُنده بهترین موقع راهی بارسلونا شد

گوستاوو پویت در مصاحبه‌ای با ال لارگوئرو گفت: "به نظر من ژول کُنده در سن و سال مناسبی تصمیم گرفت لباس باشگاه بارسلونا را به تن کند. او در موقعیت خوبی به پیشنهاد این باشگاه پاسخ مثبت داد و به نظر من بلوگرانا نیز در مورد جذب ژول کُنده تصمیم بسیار مناسبی گرفت. من در طول دوران مربیگری خود در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی را به‌صورت انفرادی تمرین داده‌ام، اما در بوردو ژول کُنده همیشه از من می‌خواست که حتی بعدازظهر نیز برای تمرین دادن او به باشگاه بیایم و این بازیکن قصد داشت بیشتر تمرین کند.

اگرچه به نظر من این بازیکن از توانایی و ظرفیت مناسبی برای بازی کردن در پست مدافع کناری نیز برخوردار است، اما من همیشه دوست داشتم ژول کُنده را به‌عنوان یک مدافع میانی در ترکیب قرار دارد. او بازیکنی سریع و قدرتمند است و دوست دارد پا به توپ از عقب زمین حرکت کند."

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج