جاباما
۱۲۳۳۳۰۴
۳۸۴
۳۸۴
پ

۶ تایی شدن تیم دنی آلوز به دست بارسلونا

در بازی جام خوان گامپر میان بارسلونا و پوماس مکزیک، آبی و اناری ها موفق شدند با نتیجه ۶ بر ۰ پوماس را شکست دهند و بدین ترتیب یک پیروزی پر گل به دست بیاورند و نشان دهند که برای شروع فصل جدید آماده هستند.

فوتبالی: در بازی جام خوان گامپر میان بارسلونا و پوماس مکزیک، آبی و اناری ها موفق شدند با نتیجه ۶ بر ۰ پوماس را شکست دهند و بدین ترتیب یک پیروزی پر گل به دست بیاورند و نشان دهند که برای شروع فصل جدید آماده هستند.

 جام خوان گامپر یک جام دوستانه است که بارسلونا در تابستان ها آن را در ورزشگاه نیوکمپ به شکل تک بازی و نمادین برگزار می کند. در این تابستان در ابتدا قرار بود که تیم آ اس رم رقیب بارسلونا باشد اما تیم ایتالیایی در نهایت از این بازی کنار کشید و بارسا به سراغ پیدا کردن رقیب جدیدی رفت و تیم پوماس مکزیک را آورد که تیم جدید دنی آلوز است.

در این بازی روبرت لواندوفسکی خوش درخشید و یک گل زد و دو پاس گل داد. لواندوفسکی گل اول بارسا را در همان دقایق ابتدایی به ثمر رساند. گل های دیگر بارسلونا را پدری (دو بار)، دمبله، اوبامیانگ و دی یونگ به ثمر رساندند و بدین ترتیب خود را برای شروع لالیگا آماده کردند.

لواندوفسکی اولین گلش را در بارسلونا به ثمر رساند و این کار را با شماره ۹ انجام داد. لواندوفسکی در بازی های دوستانه قبلی شماره ۱۲ را بر تن داشت و برای بارسلونا گلی نزده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج