۱۲۳۳۵۱۵
۲۰۱
۲۰۱
پ

بارسلونا دی‌یونگ را تهدید به شکایت کرد!

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی، از سوی باشگاه بارسلونا تهدید شده که اگر شرایط جدید آنها را قبول نکند، از او شکایت خواهد شد.

ورزش سه: فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی، از سوی باشگاه بارسلونا تهدید شده که اگر شرایط جدید آنها را قبول نکند، از او شکایت خواهد شد.

آینده فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، همچنان مبهم است. روز گذشته خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در جریان یک مصاحبه گفت که دی یونگ قرارداد دارد و ماندنی است اما طبق ادعای امروز نشریه اسپورت، از سوی باشگاه کاتالان به دی یونگ اعلام شده که تنها در صورتی ماندنی خواهد بود که شرایط جدید باشگاه را قبول کند.

بارسلونا دی‌یونگ را تهدید به شکایت کرد!

 دی یونگ تابستان 2019 و زمان ریاست جوزپ ماریا بارتومئو به بارسلونا پیوست و دستمزد بالایی هم دریافت می‌کند. در پاندمی کرونا توافقی جدید بین دو طرف صورت گرفت که بر اساس آن، بخش قابل توجهی از دستمزد او کسر شد و بارسلونا به بازیکن تعهد داد که پس از بهبود شرایط اقتصادی، دستمزد کامل را به او پرداخت کند. خوان لاپورتا اما این شرایط را قبول ندارد و به مدیر برنامه‌های بازیکن اعلام کرده است که توافق قبلی، غیرقانونی است و باشگاه می‌تواند به‌خاطر آن از دی یونگ شکایت کند. 

بارسلونا دی‌یونگ را تهدید به شکایت کرد!

بارسلونا برای دی یونگ شرط گذاشته است که یا باید با باشگاه قراردادی جدید امضا کند که در آن دستمزدش کاهش زیادی خواهد داشت یا اینکه به یکی از پیشنهادهای رسیده پاسخ مثبت بدهد. در غیر این‌صورت از او شکایت خواهد شد. دی یونگ از چلسی و منچستریونایتد پیشنهاد دارد ولی اعلام کرده که نه دستمزدش را کاهش می‌دهد و نه قصد جدایی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج