جاباما
۱۲۳۶۵۶۱
۱۲۶
۱۲۶
پ

درخشان: پرسپولیس با تک مهاجم به مشکل می‌خورد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: هواداران از تیم انتظار دارند و واقعا بازیکنان تمام تلاششان را برای موفقیت انجام می‌دهند اما این کافی نیست. باید در بازی‌هایی مثل همین بازی با فولاد خوزستان برنده از زمین خارج شد.

خبرورزشی: سرمربی و کاپیتان پیشین پرسپولیس معتقد است مساوی کردن با فولاد خوزستان در خانه نتیجه خوبی برای سرخپوشان تهرانی نیست.

حمید درخشان با بیان این جمله، ادامه داد: در اینکه فولاد خوزستان بسته بازی می‌کرد و با لایه های دفاعی متعدد دنبال کسب حداقل امتیاز بود، شکی نیست. به هر حال این تاکتیک این تیم بود و قابل احترام است اما تعجب من از پرسپولیس بود. تیمی که برد می‌خواهد نباید در خانه با یک فروارد بازی کند. پرسپولیس با تک فروارد به مشکل می‌خورد و نمی‌تواند به راحتی گل بزند. به نظر من بهتر بود پرسپولیس در خانه حداقل از دو مهاجم استفاده می‌کرد تا راحت تر به گل برسد.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص دومین تساوی متوالی این تیم در لیگ بیست و دوم نیز گفت: زمانی که ما بازی می‌کردیم اگر در خانه مساوی می‌کردیم ۳ ساعت علی آقا پروین ما را در رختکن حبس می‌کرد. او اجازه نمی‌داد بچه ها شیرینی یا آب بخورند و دنیا را روی سرمان خراب می‌کرد اما الان زمانه عوض شده است. بازیکن در خانه مساوی می‌کند و لبخند می‌زند چون این نتیجه را خوب می‌داند! این درحالی است که بازیکن پرسپولیس باید همیشه دنبال پیروزی و برد باشد. مساوی هم برای کسی که پیراهن پرسپولیس را می‌پوشد باید ناراحت کننده باشد نه اینکه لبخند بزند.

حمید درخشان تصریح کرد: لیگ برتر تازه شروع شده و هنوز برای قضاوت کردن کمی‌زود است اما پرسپولیس باید بار خودش را زودتر ببندد. الان سپاهان اصفهان از ۲ بازی ۶ امتیاز گرفته است و پرسپولیس باید بجنبد. کوچک ترین غفلتی باعث ایجاد فاصله می‌شود و شانس قهرمانی کاهش پیدا خواهد کرد. به نظر من پرسپولیس باید خیلی قوی تر بازی کند به ویژه درخانه و استادیوم آزادی نباید اجازه بدهد تیمی با امتیاز تهران را ترک کند.

درخشان: پرسپولیس با تک مهاجم به مشکل می‌خورد

کاپیتان پیشین پرسپولیس ضمن تعریف از فولاد خوزستان یادآور شد: جواد نکونام تیم خوبی بسته است که به راحتی به حریفان موقعیت نمی‌دهد. فولاد خوزستان سازماندهی دفاعی خیلی خوبی دارد و در این موضوع هم شکی نیست اما برای باز کردن این دفاع پرلایه خلاقیت و کارهای ترکیبی لازم است. در چنین بازی هایی تفاوت بازیکن خلاق با یک بازیکن معمولی حس می‌شود و پرسپولیس در این دیدار حداقل چنین بازیکنی نداشت.

وی همچنین به بسته ماندن دروازه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: مدافعان ما این فصل عالی کار می‌کنند. البته وقتی یک تیم گل نمی‌خورد، همه با هم تلاش می‌کنند. تیم ما گل نمی‌خورد همه خطوط درگیر هستند. جدا از مدافعان و هافبک های دفاعی، هافبک های کناری و حتی مهاجمان در این کار سهیم هستند. وضعیت دفاعی تیم، کلی تغییر کرده است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. با اضافه شدن مرتضی پورعلی گنجی، خط دفاع از این هم بهتر شده و حتی شانس گلزنی پرسپولیس هنگام ضربات ایستگاهی بالاتر خواهد رفت.

درخشان بار دیگر تأکید کرد: پرسپولیس باید بهتر از این عمل کند، پرسپولیس باید جوری بازی کند که در ورزشگاه آزادی به هر تیمی‌دو، سه گل بزند. می‌دانید که هواداران از تیم انتظار دارند و واقعا بازیکنان تمام تلاششان را برای موفقیت انجام می‌دهند اما این کافی نیست. باید در بازی هایی مثل همین بازی با فولاد خوزستان برنده از زمین خارج شد. شاگردان جواد نکونام خیلی انگیزه داشتند و با تمام وجود دفاع می‌کردند اما می‌شد این تیم را شکست داد.

درخشان: پرسپولیس با تک مهاجم به مشکل می‌خورد

وی به بازی هفته سوم پرسپولیس برابر آلومینیوم اشاره کرد و گفت: آلومینیوم در اراک تیم خطرناکی است. این موضوع در گذشته هم ثابت شده است بنابراین دست کم گرفتن آلومینیوم بسیار خطرناک است. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس جلوی این تیم خوب بدون غرور و با تمرکز کامل بازی کنند تا سه امتیاز را به دست بیاورند. پرسپولیس دیگر نباید مساوی کند و به شدت به ۳ امتیاز بازی در اراک نیاز دارد.

درخشان در پایان پیش بینی کرد لوکادیا مهاجم تازه وارد پرسپولیس این هفته برای تیم جدیدش بازی می‌کند و در این رابطه گفت: شاید خط زدن یورگن لوکادیا از لیست بازی با فولاد خوزستان به دلیل دیر اضافه شدن و ناآمادگی این مهاجم هلندی بوده باشد اما در اراک بازی خواهد کرد. لوکادیا یک مهاجم شناخته شده است و به نظرم می‌تواند مشکلات پرسپولیس در خط حمله را کم کند البته به شرط آن که او در خط حمله پرسپولیس تنها نباشد و یک بازیکن مکمل در کنار خودش داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج