۱۲۳۶۶۳۵
۶۰۰
۶۰۰
پ

غرامت سنگین در انتظار استقلال

دو بازیکنی که خرید و تمدیدی جدید تیم استقلال هستند برای جدایی از این تیم غرامت سنگینی را از مسئولان این باشگاه خواستار شدند.

فوتبالی: دو بازیکنی که خرید و تمدیدی جدید تیم استقلال هستند برای جدایی از این تیم غرامت سنگینی را از مسئولان این باشگاه خواستار شدند.

 استقلال به فاصله ۴۸ ساعت تا رویارویی با ملوان بندر انزلی تصمیم به کنار گذاشتن سه بازیکن کرد که سید محمد حسینی هم یکی از آنها بود. مدافعی که در مهلت نقل و انتقالات تابستانی از هوادار جدا شد و به جمع آبی پوشان تهرانی پیوست اما بدون اینکه حتی یک بازی رسمی هم در ترکیب ثابت آبی‌پوشان انجام بدهد او را کنار گذاشتند.

حسینی به شدت از از رفتار مدیران استقلال ناراحت است و صراحتاً مدعی شد  این تصمیم را غیرفنی می‌داند. حسینی همچنین اعلام کرده بود حاضر نیست به عنوان بازیکن قرضی راهی تیم دیگری شود و اگر لازم باشد از استقلال غرامت هم خواهد گرفت. در همین خصوص خبردار شدیم مذاکرات ابتدایی آغاز شده و ظاهراً مدیر برنامه‌های حسینی از استقلال غرامت ۳ میلیارد تومانی درخواست کرده است. چون می‌گوید موکلش به خاطر حضور در استقلال پیشنهادات خوبی را رد کرده و حالا باید  کاری کنند تا حداقل از نظر مالی متضرر نشود.

از سوی دیگر ارسلان مطهری نیز به شدت از مسئولان این باشگاه شاکی است و او هم اعلام کرده با دریافت غرامت از این باشگاه جدا می‌شود. باید دید اشتباه مدیران استقلال در جذب بازیکنانی که ساپینتو روی آنها نظر ندارد چگونه توسط آنها حل و فصل می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج