۱۲۳۶۹۹۲
۳۷۹
۳۷۹
پ

نگاهی به عملکرد ارزشمندترین مهره استقلال

مهدی مهدی‌پور در لیگ بیست‌ویکم نقش پررنگی در قهرمانی استقلال داشت و توانست با هفت پاس‌ گل و یک گل سه امتیازی برای آبی‌پوشان پایتخت، کارنامه‌ای قابل‌ قبول را از خود به جای بگذارد و نبض میانه میدان آبی‌ها هم در دستان او بود و در کنار زبیر نیک‌نفس زوج‌سازی موفقی را داشتند.

روزنامه شرق: مهدی مهدی‌پور در لیگ بیست‌ویکم نقش پررنگی در قهرمانی استقلال داشت و توانست با هفت پاس‌ گل و یک گل سه امتیازی برای آبی‌پوشان پایتخت، کارنامه‌ای قابل‌ قبول را از خود به جای بگذارد و نبض میانه میدان آبی‌ها هم در دستان او بود و در کنار زبیر نیک‌نفس زوج‌سازی موفقی را داشتند.

مهدی‌پور در شروع فصل جدید لیگ برتر، ترک عادت نکرده و به درخشش خود در جمع آبی‌پوشان پایتخت ادامه داد. او در هفته نخست و در شرایطی که شاگردان ریکاردو ساپینتو مغلوب سپاهان شدند، یکی از چهره‌های برتر ترکیب استقلال بود. هافبک شماره ۹ آبی‌ها در هفته دوم و در مصاف با ملوان بندر انزلی درخشش خود را توانست تکمیل کند و عملکردی فوق‌العاده را از خود در انزلی به جای گذاشت.

هافبک آبی‌ها هم در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی و هم در دوران سرمربیگری ریکاردو ساپینتو، مأموریت مهم نواختن ضربات ایستگاهی و کرنر استقلال را برعهده دارد. مهدی مهدی‌پور خیلی زود توانست اولین پاس‌ گل خود در لیگ بیست‌ودوم را به ثبت برساند و در مصاف با ملوان، روی ارسال ضربه کرنر برای عارف غلامی، سازنده گل تساوی‌بخش آبی‌پوشان بود. مهدی مهدی‌پور که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی را دارد و در آخرین مصاف دوستانه تیم ملی مقابل الجزایر با نظر دراگان اسکوچیچ برای دقایقی به میدان رفت، با انگیزه حضور در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی به دنبال درخشش در لیگ بیست‌ودوم است.

او به جز گل‌سازی مقابل ملوان، در آخرین لحظات بازی توانست ضربه پنالتی به‌دست‌آمده از سوی مهدی قایدی را به گل تبدیل کند تا با یک گل و پاس‌ گل شروع موفقی در فصل جدید لیگ برتر داشته باشد. براساس آمار «متریکا»، از زمان پیوستن مهدی مهدی‌پور به استقلال (در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش از شروع لیگ بیستم)، هیچ بازیکنی در اردوی آبی‌ها نتوانسته بیش از او پاس‌ گل بدهد و مهدی‌پور با درخشش و گل‌سازی در انزلی، توانست شمار پاس‌ گل‌های خود در استقلال را دورقمی کند و به عدد ۱۰ برساند. او بعد از ناکامی در رسیدن به عنوان برترین پاسور لیگ بیست‌ویکم، در تلاش برای تکمیل مأموریت خود است و می‌خواهد در فصل جدید لیگ برتر، بالاتر از سایر مدعیان عنوان «مهندس لیگ» را با ثبت بیشترین پاس‌ گل به‌ دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج