۱۲۳۸۳۰۸
۲۷۸
۲۷۸
پ

تصاویر منتخب هفته سوم لیگ برتر

تصاویر منتخب هفته سوم لیگ برتر به ورود زنان به ورزشگاه‌ها، بهره‌برداری از ورزشگاه وطنی قائمشهر و پایان طلسم ناکامی‌های پرسپولیس اختصاص دارد.

ایسنا: هفته سوم لیگ برتر ایران با اتفاقات مهمی همراه بود. زنان برای نخستین بار در جریان بازی‌های لیگ برتر ایران وارد ورزشگاه شدند و دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان را از نزدیک تماشا کردند تا این اتفاق، پیش درآمدی برای ورود زنان به ورزشگاه‌های دیگر ایران هم باشد. در کنار این اتفاق بزرگ، ورزشگاه وطنی قائمشهر به بهره‌برداری رسید و در اراک پرسپولیس به طلسم شکست‌های خود در این شهر خاتمه داد و به اولین پیروزی خود در فصل جاری دست یافت.

در ادامه با مرور تصاویر منتخب هفته سوم لیگ برتر همراه باشید:

- ورود محدود زنان به ورزشگاه‌ها در جریان بازی‌های لیگ برتر که از بازی استقلال و مس کرمان در تهران کلید خورد، می‌تواند بزرگترین اتفاق لیگ بیست و دوم و مهم‌ترین وقایع ادوار مختلف لیگ برتر ایران باشد که پایه‌گذار عادی‌سازی این جریان در ایران خواهد بود. اولین حضور زنان در دیدار استقلال و مس با پیروزی شاگردان ساپینتو همراه بود تا اندک هواداران زنی که به ورزشگاه آمده بودند، در اولین تجربه خود با خوشحالی راهی خانه‌های خود شوند. با فراهم شدن شرایط مناسب برای حضور زنان در شهرهای اصفهان، اهواز، سیرجان، کرمان، تبریز، ساری و انزلی رفته رفته شاهد حضور پر رنگ تر زنان در لیگ برتر خواهیم بود.

تصاویر منتخب هفته سوم لیگ برتر

- پرسپولیس بالاخره از زیر فشار خارج شد. شاگردان یحیی گل‌محمدی که تیم پرمهره‌ای را برای فصل جدید آماده کرده‌اند، بعد از دو تساوی در بازی اول و دوم خود، راهی شهری شدند که تا به حال یک امتیاز هم در آنجا کسب نکرده بودند. با این حال پیروزی به سرخپوشان لبخند زد و پرسپولیس بعد از دو باخت در اراک به پیروزی دست یافت و اولین کل خود را هم در فصل جاری زد. پرسپولیسی‌ها بعد از ۲۲۲ دقیقه توانستند توسط میلاد سرلک به گل برسند و در این دیدار هم با وجود یورگن لوکادیا، همچنان در گلزنی توسط مهاجمانش مشکل داشت.

تصاویر منتخب هفته سوم لیگ برتر

-جواد نکونام قبل از بازی فولاد با تراکتور در اهواز، از هواداران تیمش دعوت کرد بعد از مدت‌های مدید به ورزشگاه بیایند و تیمش را در این دیدار خانگی تشویق کنند. فولاد که با شکل و شمایل جدید پای به لیگ بیست و دوم گذاشته بود، در دو بازی نخست خود در کسب پیروزی ناکام بود اما در دیدار با تراکتور در دقایق پایانی به پیروزی دست یافت تا هوادار این تیم اینطور از جواد نکونام تقدیر کند.

تصاویر منتخب هفته سوم لیگ برتر

- فوتبال بعد از گذشت بیش از یک سال و نیم به شهر خسته بازگشت. ورزشگاه وطنی قائمشهر از لیگ بیستم برای داشتن چمن طبیعی زیر کشت رفته بود و نساجی در این مدت راهی شهرهای مختلف می‌شد تا از رقبای خود میزبانی کند اما مساله مهم، غیبت هوادارانی بود که حامی و قدرت اصلی نساجی در تقابل با رقبا بودند. نساجی در اولین بازی خود بعد از بهره‌برداری از ورزشگاه وطنی، در داربی شمال کشور مقابل ملوان قرار گرفت که در یک بازی پرگل به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت.

تصاویر منتخب هفته سوم لیگ برتر

- ریکاردو ساپینتو نشان داده که در کنار زمین آرام و قرار ندارد و به طور مرتب با بازیکنان خود صحبت می‌کند. او در جریان دیدار با مس کرمان هم روز پر جنب و جوشی داشت و از داور هم کارت زرد گرفت و شاید در هفته‌های آتی زودتر از هر مربی دیگری دچار محرومیت از بازی هم شود. او در این صحنه هم ابوالفضل جلالی را به شروع سریع بازی تشویق می‌کند و توپ را به او نشان می‌دهد تا زودتر بازی را به جریان بیاندازد.

تصاویر منتخب هفته سوم لیگ برتر

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج