۱۲۳۸۳۲۹
۳۸۳
۳۸۳
پ

پنج بازیکن استقلال که روزهای سختی دارند

تیم استقلال روز گذشته تمرین ریکاوری خود را انجام داد و بازیکنانی که در ترکیب بازی با مس قرار داشتند، تمرین سبکی را پشت سر گذاشتند.

ورزش سه: واقعیت ترکیب استقلال و آماده ترین نفرات ساپینتو را می‌توان در چند بازی اخیر دید. در طول نقل و انتقالات و همچنین بازی‌های پیش فصل بازیکنان زیادی بودند که به نظر می‌رسید خیلی زود به ترکیب اصل برسند اما چنین نشد. در این بین بازیکنان تازه‌واردی هم هستند که پشت خط اسمی‌ها مانده و در انتظار اولین فرصت برای درخشش‌اند.

بعد از گذشت سه هفته می‌شود از چند بازیکن به طور خاص نام برد:

۱. امید حامدی فر: او یک بازیکن جوان و مستعد است که هنوز فرصت بازی پیدا نکرده ؛ آن هم در تیمی که شش هافبک دارد. حامدی‎‌فر که دیروز به ورزشگاه دستگردی رفت و بازی تیم سابقش نفت را تماشا کرد باید برای حضور در تکیب بیشتر بجنگد.

پنج بازیکن استقلال که روزهای سختی دارند

۲. محمد حسین زواری: یک خرید جنجالی که حتی به زحمت می‌تواند وارد لیست نهایی بازیکنان در هر بازی شود. زواری با قراردادی چند برابری از نفت آبادان به استقلال پیوست و حتی در بازی‌های پیش فصل هم خیلی به میدان نرفت. او برای پست هافبک هجومی خریداری شده و شرایطی مشابه با حامدی‌فر دارد.

پنج بازیکن استقلال که روزهای سختی دارند

۳. عزیزبک آمانوف: با اتفاقات هفته‌های اخیر کاملا مسلم است که ساپینتو رضایتی از آمانوف در تمرینات ندارد. او در لیست مازاد سرمربی پرتغالی هم قرار گرفت و باشگاه استقلال بنا به دلایلی از جمله نوع قرارداد این بازیکن موفق به آزادسازی او نشدند. آمانوف که از نیمه‌های فصل گذشته به استقلال آمده بود و به دلیل عملکرد جذابش به شدت بین هواداران محبوب است هنوز نتوانسته وارد لیست نهایی بازیکنان برای بازی‌ها شود و پای ثابت خط خوردگان است.

پنج بازیکن استقلال که روزهای سختی دارند

۴. امیر علی صادقی: به نظر می‌رسید این بازیکن حکم اللهیار برای شفر، قایدی برای استرا و حسین‌زاده برای مجیدی را داشته باشد و سورپرایز این فصل آبی‌ها لقب بگیرد اما طوفان نقل و انتقالاتی لحظه آخری استقلال و جذب همزمان قایدی و محبی باعث شد صادقی به چیزی که می‌خواهد نرسد. با ترافیکی که در پست وینگر استقلال وجود دارد بعید است تا پایان فصل اتفاق ویژه‌ای برای امیر علی رقم بخورد.

پنج بازیکن استقلال که روزهای سختی دارند

۵. رضا میرزایی: از میرزایی انتظارات زیادی نباید داشت. او در سپاهان هم یک بازیکن ذخیره بود و حالا با این ترافیک وحشتناک در پست وینگر او اید منتظر فرصت باشد. او فقط در هفته اول آن هم به دلیل مصدومیت حردانی در پست وینگ بک راست دقایقی را برای استقلال به میدان رفت.

پنج بازیکن استقلال که روزهای سختی دارند

اما در نهایت باید منتظر نقل و انتقالات زمستانی آبی‌ها باشید. اگرچه آبی‌ها ممکن است به دلیل بدهی استراماچونی تا آن زمان با پنجره بسته رو به رو شوند اما این امکان وجود دارد که ساپینتو روی بعضی خریدهای  این تیم در نقل و انتقالات تابستانی خط قرمز بکشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج