۱۲۳۸۷۰۴
۴۵۵
۴۵۵
پ

اقدام استقلال برای جلوگیری از قرمز شدن کاوه

مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا مانع جدایی کاوه رضایی شوند.

تسنیم نوشت: مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا مانع جدایی کاوه رضایی شوند.

کاوه رضایی پس از یک فصل دوری از میادین تصمیم گرفت از لیگ بلژیک به تیم فوتبال استقلال بازگردد. او با استقلال قرارداد داخلی امضا کرد، اما به دلیل اینکه دنبال کارهای اقامتش در کشور بلژیک بود، پروسه رونمایی از قرارداد او به درازا کشید. زمانی که مهدی قایدی و سیاوش یزدانی به استقلال بازگشتند، لیست بزرگسالان این تیم پُر شد تا مسئولان این باشگاه از ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان بخواهند دو نفر را در لیست خروج قرار دهد. ساپینتو هم نام سیدمحمد حسینی و ارسلان مطهری را در لیست خروج قرار داد.

حسینی با وجود انتقاد از این اتفاق راهی تراکتور تبریز شد، ولی مطهری با مسئولان استقلال به توافق نرسید و حاضر به فسخ قراردادش نشد. در آخرین دقایق نقل‌وانتقالات تابستانی، مسئولان استقلال در نامه‌ای به سازمان لیگ نام مطهری را از لیست خارج کردند. مدیران استقلال با این استدلال که نام مطهری از لیست خارج می‌شود و با پرداخت حق و حقوق او جا برای رضایی باز می‌شود تصور کردند کاری قانونی انجام داده‌اند، اما ظاهراً کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به استعلام‌های باشگاه استقلال اعلام کرده است که نام مطهری نمی‌تواند از لیست خارج شود. به همین دلیل، امکان اضافه شدن نام رضایی به لیست آبی‌پوشان وجود ندارد.

به دنبال این اتفاق، رضایی در دو روز گذشته در تمرینات استقلال شرکت نکرده است و صحبت‌هایی نیز مطرح شده که با برخی از باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس وارد مذاکره شده است. در همین زمینه، مسئولان استقلال با استناد به قرارداد داخلی رضایی با این باشگاه شاید مانع پیوستن این بازیکن به تیم‌های دیگر از جمله پرسپولیس شوند. طبق قانون، اگر بازیکنی با باشگاهی قرارداد داخلی امضا کند و سپس راهی تیم دیگری شود، باشگاه دوم از دو پنجره نقل‌وانتقالات محروم می‌شود، اما از آنجایی که باشگاه استقلال نتوانسته است شرایط بازی برای رضایی را فراهم کند، شاید او بتواند مجوز جدایی بگیرد. باید منتظر روزهای آینده ماند و دید تکلیف رضایی چه خواهد شد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج