adexo3
۱۲۳۸۸۶۵
۱۵۵
۱۵۵
پ

حیدری: اشتباهات مدافعان استقلال کمتر شد

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال توانست مقابل مس کرمان دروازه اش را بسته نگه دارد گفت: اشتباهات مدافعان استقلال کمتر شده و آنها نسبت به قبل هماهنگ‌تر شده اند.

خبرگزاری مهر: هاشم حیدری در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر مس کرمان و صعود آبی پوشان به رده دوم جدول گفت: استقلال نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری داشت آنها هماهنگ‌تر شدند، روان تر بازی کرده و کم اشتباه بودند و این جای امیدواری است که هر چه زمان بازی‌ها بگذرد آبی‌ها به هماهنگی بیشتری دست پیدا خواهند کرد.

وی تاکید کرد: تغییرات در ترکیب استقلال باعث شد این تیم به یک برد دیگر در نیمه دوم دست پیدا کند. حضور مهدی قایدی، آرمان رمضانی و بابایی باعث شد تا استقلال هجومی تر بازی کند. قایدی نشان داد که می‌تواند در بازی‌های بعدی به طور کامل به میدان برود.

کارشناس فوتبال در مورد مس کرمان هم گفت: مس از لیگ یک به لیگ برتر آمده و برایش بازی سنگینی بود که مقابل استقلال قرار گرفت. آنها تلاش می‌کردند که دروازه شأن باز نشود تا بتوانند یک امتیاز حساس را در خارج از خانه بگیرند. اما فشار استقلال و کم تجربگی بازیکنان مس کرمان باعث شد تا این تیم دست خالی به کرمان بازگردد و در اثر یک اشتباه دروازه اش باز شده و شکست را پذیرا شود.

وی در مورد دید ار روز شنبه شنبه استقلال برابر نفت مسجد سلیمان گفت: اوضاع نفت خوب نیست. در چند بازی گذشته آنها گل‌های زیادی دریافت کردند و اعتقاد دارم اگر ساپینتو تیم هجومی روانه میدان کند این بازی هم پرگل خواهد بود. استقلال باید از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند تا بتواند موقعیت خود را در جدول بهتر کرده و حتی صدرنشین شود.

کارشناس فوتبال در مورد حضور بانوان در دیدار استقلال برابر مس کرمان افزود: این اتفاق خوب را به فال نیک می‌گیریم. دیدار استقلال برابر مس بانوان به ورزشگاه آمدند. هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. آقایان حاضر در ورزشگاه حرمت بانوان را حفظ کرده و حرفی نزدند که باعث شود بهانه‌ای دست برخی‌ها افتاده و اجازه ندهند دوباره بانوان وارد ورزشگاه شوند.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: همیشه گفته ام تماشاگران استقلال فهیم هستند. ثابت کرده اند که می‌توانند تنها از تیمشان حمایت کنند و به هیچ کس دیگری کاری نداشته باشند. اگر این روند در کل فوتبال ما ادامه پیدا کند باید امیدوارم باشیم که روزی در کنار خانواده خود و بدون اینکه از هم جدا باشیم بنشینیم و از دیدن فوتبال لذت ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج