۱۲۳۹۳۴۷
۴۰۴
۴۰۴
پ

شک ندارم بازی سختی مقابل ایران خواهیم داشت

روبرتو پیازا، سرمربی تیم ملی والیبال هلند تأکید کرد که تیمش کار دشوار مقابل ایران پیش رو خواهد داشت.

ورزش سه: هلند و ایران در حالی فردا شب به مصاف یکدیگر می‌روند که دو تیم چندی قبل در رقابت‌های لیگ ملت ها نیز رو در روی هم قرار گرفته بودند که در آن مسابقه هلندی ها در سه ست پیاپی ما را شکست دادند. با این حال قطعاً شرایط در بازی فردا متفاوت است و ایران با هدف صدرنشینی پا به مسابقه می گذارد.

روبرتو پیازا درمورد شرایط تیم ملی والیبال هلند و بازی با ایران گفت: بدون شک بازی سختی خواهد بود، چون این دیدار برای صدرنشینی است. فکر می کنم برای مرحله بعدی تفاوتی ندارد که در گروه خود اول باشیم یا دوم، چون در نهایت در رده‌های ششم تا هشتم قرار می‌گیریم.

هیچ تیم آسانی در مرحله بعد حضور ندارد، اما این نرمال است، چون ما می‌خواهیم والیبال بازی کنیم. شک ندارم تقابل سختی با ایران خواهیم داشت و باید دید که چه تیمی برنده می‌شود.

سرمربی تیم ملی والیبال هلند درمورد بازی روز گذشته مقابل آرژانتین، گفت: در ست اول مقابل آرژانتین با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ برنده شدیم. توپ‌های آخر خیلی شانسی بودند. ما توپ‌های آسانی را در آن بازی از دست دادیم. وقتی بازی ۲ بر صفر شد ما سعی کردیم به خودمان بیاییم و شرایط را به خوبی در نظر بگیریم.

در امتیاز ۶ بر ۶ یک امتیاز احمقانه به حریف دادیم اما من سعی کردم روی بازی تمرکز کنم. فکر می‌کنم ایده نهایی همه ما همین است که روی بازی تمرکز کنیم. فکر می‌کنم آرژانتین هم مانند ایران است؛ آنها وقتی دو ست را واگذار می‌کنند، کل بازی را واگذار می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که چه تیمی سورپرایز این دوره از مسابقات خواهد بود، گفت: به نظرم سورپرایز این دوره تیم کوبا است. البته فکر می کنم بتوانیم از اسلوونی هم به عنوان سورپرایز دوم یاد کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال هلند درمورد اینکه تیمش چه جایگاهی در نهایت کسب خواهد کرد، گفت: آرزوی من این است که فینال باشیم اما می دانم که تصورش هم سخت است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج