۱۲۳۹۴۴۲
۱۱۶
۱۱۶
پ

امیرابادی: کادرفنی استقلال هنوز شناختی از تیم ندارد

بازیکن پیشکسوت استقلال درباره توقعش از تیم گفت: استقلال در زمین حریف با این عنوان به میدان می‌رود که قهرمان فصل گذشته است.

ایلنا: مهدی امیرآبادی پیرامون تساوی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال با سیستم دفاعی که داشت بازی را نسبتاً خوب شروع کرد؛ اما باز هم مانند هفته‌های قبل در نیمه اول خوب ظاهر نشد. هنوز کادرفنی استقلال نتوانسته به آن اطمینان قلبی نسبت به بازیکنانی که به عنوان یار ذخیره وارد میدان می‌شوند برسد.

او ادامه داد: باعث تعجب و تاسف است تیمی که می‌تواند در ۱۰ دقیقه میزبان خودش را در زمین خودش درون ۱۸ قدم حبس کند چرا این کار را از ابتدای بازی یا حداقل از ابتدای نیمه دوم انجام نمی‌دهد؟ ما استقلالی را دوست داریم که در ده دقیقه آخر دیدیم.

پیشکسوت استقلال درباره توقعش از تیم گفت: استقلال در زمین حریف با این عنوان به میدان می‌رود که قهرمان فصل گذشته است. وقتی مدافع عنوان قهرمانی در نیمه اول و اوایل نیمه دوم تحت تاثیر بازی خوب تیم نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیرد باعث ناامیدی هوادارانش می‌شود. ما از استقلال توقع بیشتری داریم. آن هم با این همه نفرات و مهره‌های خوب که متاسفانه تعدادی از آنها مثل آرش رضاوند روی نیمکت نشسته بودند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: چرا آقای ساپینتو مهدی مهدی پور که جزو بازیکنان با تجربه استقلال در خط هافبک است را بیرون می‌کشد؟ چرا امیرعلی صادقی که در دیدارهای دوستانه استقلال بهترین گلزن لقب گرفت و سرشار از انگیزه و انرژی است در ترکیب جایی ندارد؟ دیدیم صادقی از وقتی به میدان آمد جناح چپ استقلال را راه انداخت. وقتی قائدی وارد زمین شد تیم استقلال یکسره حمله بود. چرا سرمربی برای بازی دادن به این نفرات تعلل می‌کند؟

مهدی امیرآبادی در پایان با اشاره به عملکرد یامگا گفت: کوین یامگا چند فرصت خوب در نزدیکی دروازه داشت که متاسفانه آنها هم از دست رفت. این بازیکن خیلی برای استقلال تلاش می‌کند اما وقتی نفرات کنار دستی یا پشت سرش به موقع در ترکیب حاضر نیستند، انرژی‌اش هدر می‌رود. نمی‌خواهم از کسی اسم ببرم اما یکی دو هافبک وسط تیم استقلال اصلا در حد اسم این تیم بازی نمی‌کنند. امیدوارم در بازی بعد مقابل پیکان، استقلال از ابتدا مثل ده دقیقه پایانی این بازی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج