۱۲۴۰۱۴۹
۸۲۶
۸۲۶
پ

راز خوشحالی نکردن مدافع پرسپولیس مشخص شد

مدافع راست پرسپولیس توضیح جالبی درباره گل دوم این تیم مقابل نفت آبادان دارد.

خبرآنلاین: دانیال اسماعیلی‌فر می‌توانست نام خود را به عنوان زننده گل جدال با نفت آبادان مطرح کند اما یک اقدام جالب را از سوی این بازیکن شاهد بودیم. پرسپولیس در شرایطی به گل دوم خود مقابل حریف آبادانی دست یافت که ابتدا تصور می‌شد مدافع راست سرخپوشان زننده این گل بوده است و توپ با برخورد به دانیال اسماعیلی‌فر تبدیل به گل شده است اما عدم برپایی جشن گل توسط این بازیکن باعث شد تا در ادامه تصاویر ثبت شده مشخص کنند که توپ با برخورد به بازیکن نفت آبادان تبدیل به گل شده است.

دانیال که طی مدت حضورش در پرسپولیس تمایلی به انجام مصاحبه نداشته و از آن گریزان بوده، در واکنشی کوتاه نسبت به این گل و اقدامی که صورت داده این‌طور گفت: خب من که گل را نزده بودم چرا باید شادی گل می‌کردم؟ اتفاقا خیلی‌ها گفتند که شادی می‌کردی قطعا گل به اسم تو ثبت می‌شد اما خودم که می‌دانستم من گل نزده‌ام. مهم برد و خوشحالی هواداران است.

اسماعیلی‌فر کاملا نشان داده که از حواشی در جمع پرسپولیسی‌ها گریزان است و این را در همین مدت کوتاه حضورش در جمع سرخپوشان هم نشان داده است. مدافع راست پرسپولیس، پیش از این حتی به درخواست باشگاه برای حضور در کلیپ رونمایی نیز جواب رد داده بود و با اشاره به این موضوع که به دنبال تمرکز روی فوتبالش است، از این درخواست صرف نظر کرد.

پرسپولیس در این فصل با جذب ستاره‌های لیگ به دنبال دستیابی دوباره به جام قهرمانی است و حضور چهره‌های تاثیرگذاری چون دانیال اسماعیلی‌فر که قابلیت‌های خود را در تیم قبلی‌اش (سپاهان) نیز به نمایش گذاشته، می‌تواند کمک زیادی برای رسیدن آن‌ها به این هدف کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج