۱۲۴۰۴۳۱
۴۵۲
۴۵۲
پ

۲ ستاره استقلالی از ترکیب اصلی کاملاً دور شدند

با نگاهی به اسامی نفرات فیکس یا تعویضی استقلال در چهار هفته ابتدایی مشخص می‌شود دو نفر به طور کامل از لیست بازیکنان مورد اعتماد ساپینتو خارج شدند.

خبرورزشی: سجاد شهباززاده و جعفر سلمانی مهاجم و هافبک تهاجمی تیم استقلال که در دیدارهای هفته‌های اول تا سوم برای دقایقی در ترکیب تیم استقلال به میدان رفته بودند در بازی چهارم با شرایط متفاوتی مواجه شدند.

جعفر سلمانی هافبک تهاجمی خوزستانی استقلال که فصل گذشته جزو بازیکنان مورد اعتماد فرهاد مجیدی به شمار می‌رفت در بازی اول استقلال مقابل سپاهان به مدت ۷۷ دقیقه در ترکیب اصلی استقلال حضور داشت اما جای خود را به آرمان رمضانی داد و از ترکیب خارج شد. او در بازی مقابل ملوان نیز از ابتدا در ترکیب تیم استقلال به میدان رفت اما در ابتدای نیمه دوم جای خود را به ابوالفضل جلالی داد تا جناح چپ استقلال (که از همان منطقه تک گل ملوان پایه ریزی شده بود) تقویت شود.

سلمانی در بازی سوم خود برای استقلال ۸ دقیقه بیشتر فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد تا به جای صالح حردانی در دفاع راست (!) مقابل مس کرمان به میدان برود. این شرایط نشان می‌داد سلمانی نتوانسته اعتماد سرمربی پرتغالی استقلال را به دست بیاورد. این بی اعتمادی تا جایی پیش رفت که این بازیکن در بازی آخر مقابل نفت مسجدسلیمان حتی یک دقیقه هم در ترکیب استقلال جای نگرفت. این در حالی است که جعفر سلمانی متولد شهر شادگان و استان خوزستان است و سالها سابقه بازی در تیم صنعت نفت آبادان را داشته و با شرایط بازی در آب و هوای گرم آن منطقه به خوبی آشناست.

یکی دیگر از بازیکنان استقلال که از ترکیب این تیم خارج شد سجاد شهباززاده است. این بازیکن در سه مسابقه ابتدایی استقلال مقابل سپاهان، ملوان و مس کرمان از ابتدا در ترکیب آن پوشان به میدان رفت اما در بازی گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان تنها ۸ دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد تا از دقیقه ۸۲ به جای محمد محبی وارد ترکیب شود.

با توجه به روند مسابقات و آشنایی بیشتر سرمربی پرتغالی با شاگردان استقلالی مشخصا باید در دیدار هفته پنجم باز هم شاهد تغییراتی در ترکیب نفرات استقلال باشیم. تا اینجا این دو بازیکن که به نظر می‌رسید ساپینتو حساب ویژه ای روی آنها باز کرده از دایره نفرات اصلی حاضر در ترکیب تیم استقلال خارج شدند.

ناگفته نماند؛ این دو بازیکن فصل قبل جزو ستاره‌های سپاهان و استقلال بودند ولی در حدفاصل دو فصل قبل و جاری دچار افت شده اند. تیم استقلال روز سه شنبه هفته جاری از ساعت ۱۹ و ۳۰ در استادیوم آزادی میزبان تیم پیکان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج