۱۲۴۰۷۶۵
۴۹۱
۴۹۱
پ

ذوالفقارنسب: کی‌روش امتحانش را پس داده است

کارشناس فوتبال گفت: تاج باید اصلاحات اساسی در برنامه‌هایش بدهد و در انتخاب پرسنل پیرامون خود تصمیم درستی اتخاذ کند.

خبرگزاری میزان: بیژن ذوالفقارنسب درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به هر حال مدتی طولانی فوتبال ایران در بلاتکلیفی قرار داشت و همه منتظر اتفاق جدیدی بودند که این اتفاق رخ داد و رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد. در ۲-۳ ماه اخیر اکثر اخبار پیرامون چگونگی انتخاب رئیس فدراسیون بود و حرف و حدیث زیادی پیرامون تاج صورت گرفت.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی درباره حضور یا عدم حضور تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال مطرح شد و شایعاتی مبنی بر رد صلاحیت او صورت گرفت، اما کمیته بدوی صلاحیت او را تایید کرد. به هر حال تاج بالاترین رای را آورد و باید به این تصمیم احترام گذاشت و آن را قبول کنیم.

*تاج باید اشتباهات گذشته را برطرف کند

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: تاج از تجربیات بالایی برخوردار است و همه باید به او برای پیشرفت فوتبال کمک کنیم، اما او باید گذشته خود را تحلیل کرده و اشتباهاتش را برطرف کند. تاج باید تغییرات اساسی در برنامه‌هایش بدهد و انتخاب همکارانش هم حائز اهمیت است.

کارشناس فوتبال درباره بازگشت نبی، قنبرزاده و ساکت به فدراسیون فوتبال عنوان کرد: نبی و قنبرزاده پیشینه خوبی در فوتبال دارند و این موضوع کمک می‌کند تا به خوبی فدراسیون فوتبال را اداره کنند. ساکت هم شخصیت ویژه و خاص خود را دارد و زمانی که در فدراسیون فوتبال حضور داشت به خوبی مسائل را مدیریت کرد. او شناخت خوبی از تاج دارد و می‌تواند به بهبود عملکرد فدراسیون فوتبال کمک کند.

*امیدوارم تاج کی‌روش را برنگرداند

وی درباره احتمال بازگشت کی‌روش به تیم ملی فوتبال تصریح کرد: تاج نسبت به شرایط روز درباره تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال حرف زده است. امیدوارم تاج این تصمیم را نگیرد که کی‌روش را برگرداند و همکاران و نهادهای بالاتر او را مجاب کنند که کی‌روش امتحانش را پس داده است.

ذوالفقارنسب درباره آینده فوتبال کشورمان با بازگشت تاج خاطرنشان کرد: ۶ ماه باید از دوران مدیریت تاج بگذرد تا درباره او اظهار نظر کنیم. تاج باید اصلاحات اساسی در برنامه‌هایش بدهد و در انتخاب همکارانش تصمیم درستی اتخاذ کند. او باید مشکلات فدراسیون فوتبال را برطرف کند تا آن موقع بگوییم تصمیم مجمع بابت انتخاب تاج درست بوده یا نه! آینده فوتبال را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم، اما امیدوارم تاج بهتر از سال‌های قبل مدیریت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج