۱۲۴۱۲۰۷
۳۴۲
۳۴۲
پ

حیدری: مقابل اسپانیا هم اینطور دفاع نکردیم!

مربی تیم فوتبال استقلال به انتقاد از قضاوت بنیادی‌فر در دیدار این تیم مقابل پیکان پرداخت و تأکید کرد پنالتی آبی‌پوشان نادیده گرفته شده است.

 تسنیم: مربی تیم فوتبال استقلال به انتقاد از قضاوت بنیادی‌فر در دیدار این تیم مقابل پیکان پرداخت و تأکید کرد پنالتی آبی‌پوشان نادیده گرفته شده است.

 خسرو حیدری پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان در واکنش به شعارهای هواداران علیه ساپینتو و ناراحتی از نتایج آبی‌پوشان اظهار داشت: اینها که طبیعی است. هواداران همیشه دوست دارند بازی را ببریم. دست‌شان درد نکند خیلی خوب در این چند بازی حمایت کردند. در بازی با مس هم دیدیم تیم‌ها وقتی به ورزشگاه آزادی می‌آیند دفاع می‌کنند. ما خودمان در جام جهانی خیلی دفاع می‌کردیم، ولی مقابل اسپانیا هم اینطور دفاع نکردیم. بچه‌ها امروز خیلی عالی بازی کردند. سرعت بازی و موقعیت‌سازی ما خوب بود. شما باید زمانی نگران باشید که موقعیت ایجاد نکنید، ولی تیم ما خیلی موقعیت ایجاد کرد. مهاجمان ما باید گل بزنند و از موقعیت‌ها استفاده کنیم؛ همین!

وی درباره اینکه استقلال مقابل تیم‌های دفاعی به بن‌بست می‌خورد، گفت: ما وقتی دیدیم که نمی‌توانیم گل بزنیم از تمام بازیکنان تهاجمی استفاده کردیم. حتی دیدید در دقیقه ۸۰ مطهری را هم به زمین آوردیم. ما فقط نیاز داریم که گل بزنیم. ما در ۲۰ دقیقه اول دو سه موقعیت تک به تک داشتیم و اگر یکی از آنها گل می‌شد همه چیز اوکی بود. الان هم هیچ اتفاقی نیفتاده است. لیگ طولانی است و ما باید روز به روز بهتر شویم. فکر می‌کنم بهترین بازی ما در این فصل امروز بود که مالک صد درصد توپ و میدان بودیم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر توضیح داد: من در طول بازیگری هم هیچ‌وقت در مورد داوری صحبت نکردم و سرم پایین بوده است، ولی امروز واقعاً داوری ضعیف بود. داور در نیمه اول بازی را می‌خواباند و صحنه‌های ۵۰ - ۵۰ را به نفع پیکان می‌گرفت. به بنیادی‌فر هم گفتم که دقت کند، در اروپا ۸۰ درصد این توپ‌ها را خطا نمی‌گیرند. این همه تماشاگر آمده و حرص می‌خورد، اما فقط می‌خواهید مدارا کنید تا دو تیم راضی باشند؟! یک توپ هم به دست بازیکن حریف خورد و داور می‌توانست پنالتی بگیرد.

حیدری در پایان در واکنش به پرسش خبرنگاری درباره احتمال بازگشت کی‌روش به تیم ملی ایران گفت: الان در مورد استقلال صحبت می‌کنیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج