۱۲۴۱۸۴۳
۴۴
۴۴
پ

بادامکی: همه باید پشت تیم ملی باشیم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: امروز دیگر فرقی ندارد موافق یا مخالف کی‌روش باشیم، آنچه مهم است خوشحالی مردم و کسب نتایج خوب در جام جهانی است.

ایسنا: حسین بادامکی در خصوص بازگشت کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران اظهار کرد: نمی‌خواهم وارد جزئیات اتفاقاتی که در چند روز اخیر برای فوتبال ایران رخ داد بشوم. فقط و فقط باید روی همدلی تمرکز کنیم تا تیم ملی به نتایج خوبی در جام جهانی دست یابد.

وی افزود: کمتر از ۳ ماه تا آغاز بزرگ‌ترین فستیوال فوتبال باقی مانده و باید به مصاف ۳ تیم خوب دنیا برویم. باید همه همدل و متحد باشیم تا انشالله در نهایت مردم ایران که فوتبال را دوست دارند خوشحال شوند. کی‌روش امروز سرمربی ماست و حرف زدن در این خصوص که تصمیم تغییر، درست بوده یا غلط بی‌مورد است و وظیفه تک‌تک ما حمایت از بازیکنان تیم ملی و کادرفنی‌ست. در این شرایط خاص اقتصادی، فوتبال و موفقیت تیم ملی از انگشت‌شمار دلخوشی‌های مردم است و امیدوارم همه پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال ایران کنار تیم ملی باشند.

بادامکی در رابطه با شایعاتی که در خصوص حضورش در امید وحدت به عنوان جانشین محسن بنگر شنیده می‌شود، گفت: نه تابحال صحبتی در این خصوص شده، نه اگر صحبتی شود حتی به چنین پیشنهادی فکر می‌کنم. محسن بنگر دوست من است و سال‌ها در سطح نخست فوتبال ایران حضور داشته و قهرمان لیگ شده‌است، برایش در امید وحدت آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: درست است که در کلاس‌های مربی‌گری شرکت کرده‌ام و به زودی وارد عرصه مربی‌گری می‌شوم، اما اصلا به تیم‌هایی مثل امید وحدت که مملو از حاشیه و اتفاقات عجیب و غریب هستند فکر نمی‌کنم. نمی‌دانم این شایعات از کجا نشات گرفته، ولی قویا آن را تکذیب می‌کنم. از آقایان می‌خواهم که از اسم من برای تیمشان خرج نکنند و با آبروی من بازی نکنند.

بادامکی با اشاره به وضعیت بغرنج تیم امید وحدت گفت: متاسفم که تنها سهمیه فوتبال خراسان رضوی به این روز افتاده و هر بازی گل‌باران می‌شوند. فوتبال خراسان را با تیم‌های قوی و بازیکنان مستعد آن می‌شناسند و وضعیت تیم‌ امید وحدت خجالت‌آور است.  

بادامکی تصریح کرد: آقایانی که تیشه به ریشه پدیده زدند و در جمع ۴ تیم برتر ایران، تیم را تحویل گرفتند و به این روز انداختند کاش پاسخگو باشند. از تیم جدید مدیریتی باشگاه هم شناختی ندارم، اما متاسفانه اخبار و نتایج تا این لحظه نشان می‌دهد چقدر توانایی دارند.

بادامکی گفت: امیدوارم بانیان وضع فعلی تیم امید وحدت در این شرایط بد حداقل دست از منفعت‌طلبی بردارند و کمی به فکر آبروی فوتبال ایران و خراسان رضوی باشند. آنها نباید فراموش کنند که تا قبل از اینکه به مشهد بیایند، هیچکس آنها را نمی‌شناخت و شهرت امروز را مدیون امتیاز فوتبال خراسان هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج