۱۲۴۱۸۷۰
۱۷۵
۱۷۵
پ

محمدخانی: امیدوارم در جام جهانی فقط دفاع نکنیم

ناصر محمدخانی ستاره پیشین تیم ملی می‌گوید: کی‌روش مربی کارنامه داری است که شناخت خوبی هم از فوتبال ایران دارد اما او استاد دفاع کردن است. امیدوارم تیم ملی ایران در جام جهانی قطر فقط دنبال دفاع کردن نباشد.

خبرورزشی: ستاره اسبق تیم ملی معتقد است کارلوس کی‌روش انتخاب خوبی بود اما تیم ایران برای صعود از گروه خود باید تاکتیک‌های متنوعی داشته باشد. ناصر محمدخانی با بیان این جملات افزود: اینکه چرا سرمربی تیم ملی در این مقطع تعویض شد و فرد دیگری انتخاب شد در فوتبال عجیب و غریب ایران موضوع جدیدی نیست. ما در سنوات گذشته نیز همین کار را انجام داده ایم. مرحوم ایویچ را در آستانه جام جهانی ۱۹۹۸ برکنار کردیم و فوتبال ما به این مسائل عادت دارد!

وی ادامه داد: دراگان اسکوچیچ هم زحمات زیادی برای تیم ملی کشید. او در شرایط بدی تیم ملی را تحویل گرفت و باید ابتدا هر ۴ بازی خود را می برد وگرنه ایران در همان مرحله اول مقدماتی جام جهانی حذف شد. تیم ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ نتایج خیلی خوبی کسب کرد اما به مرور یکسری مسائل حاشیه ای گریبان تیم ملی را گرفت.

ستاره پیشین تیم ملی افزود: با آن بیانیه نویسی ملی پوشان و مصاحبه‌هایی که انجام شد به نظر می رسید کنترل بازیکنان از دست دراگان اسکوچیچ خارج شده باشد. تیم ملی طبق شنیده‌ها آن نظم و انضباط همیشگی را نداشت و همه این موارد دست به دست هم داد که این مربی کروات از سمت خود برکنار شود. این مسائل به علاوه دو شکست مقابل کره جنوبی و سپس الجزایر دست به دست هم داد تا اسکوچیچ برکنار شود. به او باید خسته نباشید گفت چون واقعا زحمت کشید و تیم ما را زودتر از همه رقیبان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رساند. امیدوارم فدراسیون فوتبال نحوه جدایی اش را جوری مدیریت کند و پولش را بدهد که کار به شکایت به فیفا و ... کشیده نشود.

ناصرمحمدخانی درخصوص انتخاب کارلوس کی‌روش نیز تصریح کرد: کارلوس کی‌روش مربی کارنامه داری است که شناخت خوبی هم از فوتبال ایران دارد اما او استاد دفاع کردن است. امیدوارم تیم ملی ایران در جام جهانی قطر فقط دنبال دفاع کردن نباشد. ما در حال حاضر کلی لژیونر در اروپا داریم که اغلب هم به خاطر برنامه ریزی کی‌روش در گذشته بوده است. او باید از این پتانسیل بالا و بازیکنان تهاجمی خوبی که در اختیار داریم استفاده حداکثری داشته باشد تا بیشتر به دروازه رقیبان نزدیک شویم.

وی ضمن اشاره به مسابقات ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یادآور شد: ما در جام جهانی روسیه بازی‌های خوبی مقابل مراکش، پرتغال و اسپانیا ارائه کردیم اما بیشتر مالکیت توپ را به حریفان واگذار کرده و به دفاع پرداختیم. در اینکه دفاع کردن جلوی تیم‌های بزرگ هم یک هنر است شکی نیست. با این حال همه ما دوست داریم تیم ملی کشورمان به دور بعدی و حذفی جام جهانی صعود کند. هرچند رقیبان گردن کلفتی مثل انگلیس، آمریکا و ولز در گروه ایران حضور دارند اما می توانیم با برنامه ریزی خوب و استفاده از فرصت‌ها به دور بعدی صعود کنیم. کارلوس کی‌روش هم پنجمین جام جهانی خود به عنوان سرمربی را پشت سر می گذارد و این تجربه می تواند به کمک تیم ملی بیاید.

ناصرمحمدخانی درادامه درخصوص شرایط پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل خریدهای خوبی داشت و نقاط ضعف خودش را ترمیم و تقویت کرد. من فکر می کنم با اضافه شدن وحید امیری به ترکیب پرسپولیس، این تیم دست نیافتنی تر هم شود و انشالله به قهرمانی برسد.

وی درباره دیدار هفته ششم پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: درحال حاضر این تیم صدرنشین لیگ برتر شده و نباید این صدرنشینی را از دست بدهد. بازی با نفت مسجد سلیمان در شهراین تیم کار آسانی نیست اما این پرسپولیس پتانسیل برتری و پیروزی را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج