۱۲۴۱۹۹۶
۱۴۴۳
۱۴۴۳
پ

سرمربی برکنارشده جانشین آنچلوتی می‌شود؟

توماس توخل، به عنوان کاندیدایی برای بر عهده گرفتن هدایت یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا یعنی رئال مادرید در نظر گرفته شده است.

خبرورزشی: توماس توخل، به عنوان کاندیدایی برای بر عهده گرفتن هدایت یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا یعنی رئال مادرید در نظر گرفته شده است.

توماس توخل سرمربی سابق چلسی به عنوان کاندیدایی برای بر عهده گرفتن هدایت یکی از بزرگ‌ترین باشگاه های اروپا یعنی رئال مادرید در نظر گرفته شده است، این ادعایی است که روزنامه ال‌ناسیونال اسپانیا مطرح کرده است.

سرمربی برکنارشده جانشین آنچلوتی می‌شود؟

چلسی روز چهارشنبه با سرمربی آلمانی خود قطع همکاری کرد، کمتر از ۲۴ ساعت بعد از شکست ۱-۰ این تیم مقابل دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان اروپا. آبی‌ها سپس گراهام پاتر را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند. اما توماس توخل ممکن است به زودی با یک پیشنهاد بزرگ مواجه شود و هدایت یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان را برعهده بگیرد.

ال‌ناسیونال در گزارش خود مدعی شده است که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید، توخل را به عنوان یکی از جانشینان کارلو آنچلوتی در نظر گرفته است. مربی آلمانی بابت قهرمانی با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به شدت مورد توجه و علاقه فلورنتینو پرس قرار دارد.

در این گزارش همچنین آمده است که مشخص نیست که آنچلوتی در پایان این فصل در رئال‌مادرید بماند یا نه. مربی ایتالیایی به دنبال بازنشستگی و خداحافظی از دنیای مربیگری است و با توجه به اینکه او ۶۳ ساله است بعید نیست که این اتفاق را به زودی رقم بزند.

ال‌ناسیونال همچنین نوشته اتفاق سال ۲۰۱۵ ممکن است تکرار شود، زمانی که رئال با وجود قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، او را اخراج کرد. اخراج آنچلوتی در آن مقطع انتقادات زیادی را از مدیریت باشگاه به همراه داشت اما همان سرنوشت ممکن است در صورتی که رئال مادرید این فصل قهرمانی اروپا را به دست نیاور تکرار شود.

نکته دیگری که در این گزارش آمده ایناست که مربی رویایی فلورنتینو پرس، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول است اما بعید است چنین اتفاقی با توجه به جایگاه مستحکم کلوپ در لیورپول رقم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج