۱۲۴۲۱۳۳
۹۴
۹۴
پ

ورمزیار: کی‌روش- نکونام، ترکیب خوبی است

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید سبک نکونام و کی‌روش نزدیک به هم است و حضور آن‌ها در کنار هم چیدمان خوبی است.

ایسنا: صادق ورمزیار درباره بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی ایران اظهار کرد: همه باید به تیم ملی کمک کنیم. کی‌روش سرمربی تیم ملی شده و باید برای تیم ملی و فدراسیون باید آرزوی موفقیت کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم با قدرت این مسیر را برویم. مسیر سختی است و آبروی همه در گروی همین سه بازی جام جهانی است. ان‌شاءالله بتوانیم بازی‌های آبرومندانه‌ای در جام جهانی برگزار کنیم و در ادامه صعود کنیم. با این حال کار بسیار سختی خواهیم داشت.

او در رابطه با تغییر سرمربی تیم ملی پیش از جام جهانی ۹۸ عنوان کرد: بحث من تغییر مربی تیم ملی نیست. تغییر برخی مواقع جواب می‌دهد و برخی مواقع معکوس عمل می‌کند. امیدوارم در این مرحله جواب مثبتی بگیریم. بعد از جام جهانی بهتر می‌توانیم در این رابطه صحبت کنیم و با کارشناسی دقیق‌تری می‌توان صحبت کرد.

این پیشکسوت فوتبال درباره ترکیب احتمالی کی‌روش - نکونام گفت: چیدمان خوبی است چون هر دو سبک شبیه به هم دارند و می‌توانند در کنار هم کار و به‌ هم کمک کنند. باید ببینیم چقدر خودشان این کار را قبول دارند. آن‌ها در مقطعی در کنار هم حضور داشتند و به نظرم چیدمان خوبی است.

او اضافه کرد: البته باید بگویم زیباتر است که یک مربی ایرانی ابتدا تیم ملی امید را هدایت کند و بعد از آن با یک سابقه خوب به تیم ملی بزرگسالان بیاید. بهتر است مربی از پایه در تیم ملی حضور داشته باشد و بعد از آن به تیم بزرگسالان منتقل شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج