۱۲۴۳۶۸۸
۹۷۷
۹۷۷
پ

پیام ویژه از سوی یک مربی برای کارلوس کی‌روش

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در مورد دستیار ایرانی‌اش با خبرنگاران صحبت کرد.

خبر ورزشی: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در مورد دستیار ایرانی‌اش با خبرنگاران صحبت کرد.

او تنها از جواد نکونام نام برد و به نظر می‌رسد اشتیاق کارلوس کی‌روش به حضور این مربی ایرانی در کادر فنی تیم ملی است و اسم‌های دیگری که مطرح شده است از جمله علیرضا منصوریان دور از واقعیت است و اگر غیر از این بود در مصاحبه اش در مورد مربیان دیگر جز جواد نکونام صحبت می‌کرد.

پیام ویژه از سوی یک مربی برای کارلوس کی‌روش

حالا با منتفی شدن حضور جواد نکونام در اردوی تیم ملی به عنوان دستیار مسعود شجاعی بازیکن نساجی که پیش‌تر سرمربیگری در تیم تراکتور را تجربه کرده بود مایل به حضور در کادر فنی تیم ملی به جای جواد نکونام است.

این ادعایی است که از سوی محمود شجاعی برادر مسعود شجاعی در یکی از مصاحبه‌ها تایید شده است. دستیار مسعود شجاعی در تیم تراکتور گفته است در صورتی که کارلوس کی‌روش به جای جواد نکونام به مسعود شجاعی پیشنهاد مربیگری بدهد او این سمت را قبول خواهد کرد.

مسعود شجاعی فصل گذشته و بعد از اخراج ساکت الهامی‌توسط باشگاه نساجی گزینه سرمربیگری تیم نساجی بود اما به احترام ساکت الهامی این سمت را نپذیرفت. او در فصل جدید هم به عنوان بازیکن در تیم نساجی حضور دارد اما در ۶ هفته سپری شده برای این تیم به میدان نیامده است.

مسعود شجاعی سه دوره حضور در جام جهانی و چهار دوره حضور در جام ملت‌ها را در کارنامه دارد و علاقمند است باز هم به عنوان بازیکن در خدمت تیم ملی باشد اما اسکوچیچ او را دعوت نکرد و بعید است کارلوس کی‌روش هم او را دعوت کند به این  خاطر که در ۶ هفته سپری شده از بازی‌ها در ترکیب تیم نساجی به میدان نیامده است.  

محمود شجاعی در مورد حضور مسعود شجاعی در کادر فنی تیم ملی گفت:« همانطور که مسعود سالها به عنوان کاپیتان در تیم ملی انجام وظیفه می‌کرد، این باعث افتخار است که به عنوان مربی نیز بتواند به تیم ملی کمک کند. همانطور که می‌دانید، انتخاب دستیار، حق طبیعی یک سرمربی است و کسی نمی‌تواند دستیاری را به سرمربی تحمیل کند. قطعا آقای کی‌روش بهترین گزینه را انتخاب خواهد کرد. اگر آقای نکونام قصد ندارد در تیم ملی حضور پیدا کند، اگر پیشنهادی مطرح شود، مسعود مشکلی برای کمک به تیم ملی نخواهد داشت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج