۱۲۴۴۰۴۴
۱۱۲۱
۱۱۲۱
پ

ادعای عجیب کابوس کشتی‌گیران ایرانی

پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ آمریکا، گفت: با وجودی که ۳۴ ساله و پدر ۴ فرزند هستم اما قصدی برای بازنشستگی و کناره‌گیری از دوران قهرمانی ندارم.

خبرورزشی: پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ آمریکا، گفت: با وجودی که ۳۴ ساله و پدر ۴ فرزند هستم اما قصدی برای بازنشستگی و کناره‌گیری از دوران قهرمانی ندارم.

ادعای عجیب کابوس کشتی‌گیران ایرانی

جردن باروز شب گذشته(جمعه) با برتری مقابل محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، به ششمین مدال طلای جهان در دوران قهرمانی خود رسید تا به همراه یک مدال طلای المپیک به پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ آمریکا به لحاظ مجموع مدال‌های طلای جهان و المپیک تبدیل شود و جان اسمیت، کشتی‌گیر افسانه‌ای آمریکا را که ۲ طلای المپیک و ۴ طلای جهان را در کارنامه خود دارد را پشت سر بگذارد.

جردن باروز پس از کسب این افتخار، گفت: احساس شگفت‌انگیزی دارم. از خداوند، خانواده‌ام، مربیان و حریفان تمرینی‌ام و همه کسانی که به من برای رسیدن به این افتخارات کمک کردند تشکر می‌کنم. مردم فقط قهرمانی‌ها را می بینند اما پشت این افتخارات سخت‌کوشی و تعهد زیادی است و مردم به ندرت می‌توانند پشت صحنه یک قهرمان را ببینند. من از جان اسمیت تشکر می‌کنم که من را غیر مستقیم برای کسب این افتخارات تحت فشار قرار داد و باعث انگیزه من شد.

باروز با بیان این که به بازنشستگی فکر نمی‌کنم، خاطرنشان کرد: قبل از هر مبارزه به خودم یادآوری می‌کنم که این راهی است که انتخاب کرده‌ام. این رنج انتخابی است که داشته‌ام، سخت و وحشتناک است اما خداوند به من این توانایی و ابزار را داده است تا بتوانم از پس از این کار بربیایم. من ۳۴ سال سن دارم و پدر ۴ فرزند هستم. تقریبا یک دهه است که ازدواج کرده‌ام اما هنوز در اوج قرار دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج