جاباما
۱۲۴۵۶۶۲
۱ نظر
۴۹۵
۱ نظر
۴۹۵
پ

پیروزی ارزشمند نراتزوری مقابل سه شیرها

انگلیس با شکست ۱-۰ مقابل ایتالیا، به سطح دوم رقابت های لیگ ملت های اروپا سقوط کرد.

ورزش سه: شاگردان گرت ساوتگیت که در چهار دیدار قبلی شان در لیگ ملت ها تنها دو امتیاز کسب کرده بودند، شب گذشته هم در ورزشگاه سن سیرو مقابل ایتالیا شکست خوردند و سقوط شان به سطح دوم این رقابت ها قطعی شد.

ایتالیا بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

پیروزی ارزشمند نراتزوری مقابل سه شیرها

در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان انگلیس هم پیش کشیدند اما حملات دو تیم به موقعیت خاصی منجر نمی شد.  در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم انگلیس شروع بهتری داشت و در دقیقه 51، ارسال خطرناک ریس جیمز می توانست با ضربه سر هری کین به گل اول بازی تبدیل شود اما کاپیتان سه شیرها نتوانست از این فرصت استفاده کند.

چند دقیقه بعد، روی یک حرکت هماهنگ تیمی و ارسال فدریکو دی مارکو، این نیکو بارلا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه انگلیس به بیرون رفت. ضمن اینکه داور هم این موقعیت را آفساید اعلام کرد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 68، سرانجام ایتالیا به گل رسید. روی ارسال لئوناردو بونوچی بود که جاکومو راسپادوری صاحب موقعیت شد و بعد از یک چرخش خوب، با ضربه ای تماشایی توپ را به گوشه دروازه نیک پوپ فرستاد.

پیروزی ارزشمند نراتزوری مقابل سه شیرها

بعد از این گل ساوتگیت دست تعویض زد و جک گریلیش و لوک شاو را به جای کایل واکر و بوکایو ساکا به زمین فرستاد. دو بازیکن تعویضی سه شیرها می توانستند در دقیقه ۷۸ پایه گذار گل تساوی تیم شان باشند اما ضربات نهایی هری کین را جانلوئیجی دوناروما دفع کرد.

در حالی که انگلیسی ها سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، چیزی نمانده بود که مانولو گابیادینی در دقیقه ۸۵ گل دوم آتزوری را به ثمر برساند اما ضربه او را نیک پوپ در موقعیت تک به تک دفع کرد.

تلاش بازیکنان انگلیس تا آخرین ثانیه ها ادامه داشت و چیزی نمانده بود که در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده، روی ارسال ریس جیمز، جود بلینگام با ضربه سر کار را تمام کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت و ایتالیا با نتیجه ۱-۰ به پیروزی رسید.

پیروزی ارزشمند نراتزوری مقابل سه شیرها

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چه گزارشگر بی روح و بی حیجانی ،انگار اومده،مراسم ختم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج