۱۲۴۶۹۹۱
۲۱۱
۲۱۱
پ

حضور هیچ بازیکنی در قطر، قطعی نیست

تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار تداکاتی خود در اردوی تابستانی در کشور اتریش در مقابل دو حریف قدرتمند از آمریکای جنوبی و آفریقا به نتایجی مطلوب رسید تا هواداران ایران به حضور پرقدرت تیم ملی در فاصله کمتر از دو ماه تا آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قطر دلگرم شوند.

روزنامه فرهیختگان: تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار تداکاتی خود در اردوی تابستانی در کشور اتریش در مقابل دو حریف قدرتمند از آمریکای جنوبی و آفریقا به نتایجی مطلوب رسید تا هواداران ایران به حضور پرقدرت تیم ملی در فاصله کمتر از دو ماه تا آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قطر دلگرم شوند.

شاگردان کی‌روش در اردوی اتریش ابتدا تیم قدرتمند اروگوئه را با یک گل شکست دادند و در ادامه برابر سنگال به‌عنوان قهرمان آفریقا به تساوی یک بر یک رسیدند. این دو دیدار درحالی برگزار شد که برخی بازیکنان داخلی که از تیم‌های لیگ برتری به اردوی تیم ملی و سپس ترکیب اصلی رسیده بودند نمایش مطلوبی ارائه کردند تا از شانس زیادی برای حضور در اردوی پایانی تیم ملی در آستانه رقابت‌های جام‌جهانی برخوردار باشند.

در دیدار اول مقابل اروگوئه بازیکنانی مانند بیرانوند، جلالی و ترابی فرصت همراهی تیم ملی در ترکیب ثابت را پیدا کردند و در ادامه هم وحید امیری در دقایق پایانی به ترکیب تیم ملی اضافه شد و جالب اینکه حتی بازیکنانی مانند عزت‌اللهی، حاج‌صفی و انصاری‌فرد هم که در برنامه‌های اسکوچیچ جایی نداشتند، در این اردو تیم ملی را همراهی کردند.

در بازی مقابل سنگال هم بازیکنانی مانند حسینی، سرلک و پورعلی‌گنجی از بین تیم‌های داخلی تیم ملی را همراهی کردند که البته گلر استقلال با نمایش عالی خود چشم‌ها را خیره کرد. با همه این تفاسیر اما از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد با وجود کسب این دو نتیجه مطلوب در اردوی اتریش، کارلوس کی‌روش در جمع بازیکنان اعلام کرده که اگرچه برگزاری این اردو دستاوردهای مناسب و خوبی برای تیم ملی به‌همراه داشته اما بازیکنانی که در این اردو، تیم ملی را همراهی کردند هرگز نباید خیال کنند که در اردوی نهایی و در فهرست اصلی تیم ملی برای حضور در قطر، نام آنها از حالا رزرو شده است بلکه برای تداوم حضور در اردو و پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام‌جهانی باید فرم خوب خود را در رقابت‌های پیش‌رو حفظ کنند.

البته به‌نظر می‌رسد روی صحبت سرمربی تیم ملی با بازیکنان داخلی و لیگ برتری باشد و این درحالی است که با این پیام از جانب سرمربی پرتغالی تیم ملی، بازیکنانی که در اردوی اخیر حضور داشتند اما برای حضور در اردوی اروپایی تیم ملی خط خوردند می‌توانند امید خود را برای حضور در اردوی نهایی همچنان زنده نگه دارند. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج