۱۲۴۷۴۶۲
۱۷۴
۱۷۴
پ

حلالی: تعطیلی لیگ به نفع تراکتور بود

بازیکن پیشین پرسپولیس و تراکتور با بیان اینکه سرخپوشان باید باهوش باشند، گفت: تیم بردیف علاقه‌ای به مالکیت توپ ندارد و به دنبال استفاده از ضد حملات است.

خبرگزاری تسنیم: اسماعیل حلالی درباره شرایط پرسپولیس و دیدار پیش‌روی این تیم مقابل تراکتور اظهار داشت: پرسپولیس و تراکتور به دلیل تغییرات زیادی که داشتند فصل را خیلی خوب شروع نکردند، ولی بازیکنان پرسپولیس هماهنگ‌تر بودند و سریع‌تر به بازی‌ها برگشتند. برای تراکتور این اتفاق با تأخیر افتاد و الان هماهنگی بهتری دارند. با توجه به اینکه بردیف هم شناختی از فوتبال ایران نداشت، تعطیلات لیگ به نفع آنها بود و با توجه به اینکه ملی‌پوش هم نداشتند توانستند کارهای تاکتیکی خود را مرور کنند.

وی ادامه داد: تراکتور شکل خوبی پیدا کرده و می‌داند چه می‌خواهد. این تیم خیلی به دنبال مالکیت توپ نیست و دنبال این است که حریف مالک توپ باشد. در سوی دیگر پرسپولیس دوست دارد توپ و میدان را در اختیار داشته باشد اما زمانی که توپ را از دست می‌دهد باید باهوش باشد؛ چون تراکتور ضد حمله‌های سریعی می‌زند. همیشه مسابقات این دو تیم بازی‌های خوبی بوده و به جز این دو، سه سال که اتفاقاتی بین هواداران افتاد، همیشه این بازی جذاب و دیدنی بوده است. امیدوارم فردا هم بازی زیبایی ببینیم، هر چند تماشاگر در این ورزشگاه حضور ندارد و خیلی از این بابت افسوس می‌خورم.

بازیکن پیشین تراکتور و پرسپولیس تصریح کرد: هیچ‌وقت سیاست و ورزش را قاطی نکردم، شاید گاهی هم ورزش به سیاسیون کمک کرده است. خواهش می‌کنم خودمان با دست‌های‌ خودمان زیبایی بازی را نگیریم، هر جا هم اتفاقی افتاده همیشه هواداران و تماشاگران در ورزش جبران کرده‌اند. اتفاقات‌ به هم ربطی ندارد. ما همه ایران را دوست داریم و برای مردم کشورمان جان‌مان را هم می‌دهیم، ولی حتماً من هم مطالباتی دارم. شاید بخش کمی از جامعه ورزش در رفاه اجتماعی باشند، اما مابقی مشکلات دارند و من هم جزو آنها هستم اما هیچ زمانی خودم را وارد سیاست نکردم و به خودم اجازه ندادم وارد حریم کسی شوم. با این حال سیاسیون وارد ورزش شدند و برای ما تصمیم گرفتند. آنها هم نباید به خودشان اجازه دهند و بگذارند ورزشی‌ها کارشان را کنند، همانطور که گفتم ورزش به خیلی‌ چیزها کمک کرده است. در روزهای عزاداری تماشاگران حتی بعد از گل‌ تیم محبوب‌شان خوشحالی نکردند. متأسفانه هر کسی دهنش را باز می‌کند و در مورد ورزش حرف می‌زند. در ورزش هم، خوب و بد داریم؛ همانطور که همه جا خوب و بد وجود دارد. فوتبالیستی داریم که از خیلی‌ها با شرف‌تر است، آدم با آدم فرق دارد. خواهش می‌کنم جمع نبندیم؛ اگر شهامت دارند اسم شخص را بگویند. من که ۴۸ سال با حیا زندگی کردم چه گناهی دارم؟!

حلالی در ادامه در مورد برنامه کارلوس کی‌روش برای در اختیار گرفتن بازیکنان ملی‌پوش پس از هر بازی لیگ برتر گفت: کی‌روش را دیر آوردیم و اصلاً نباید در این برهه تغییری می‌دادیم. درست است که او هشت سال در ایران بوده ولی به بازیکنان کنونی اشراف ندارد. من هم ۲۰ سال پیش از وسط استادیوم آزادی گل می‌زدم ولی اکنون چه کاره‌ام؟ شرایط پنج سال پیش با الان فرق دارد. در دو بازی با اروگوئه و سنگال تمام فکر کی‌روش روی شناخت بچه‌ها بود. الان هم شناختش کافی نیست و می‌خواهد بازی‌ها را ببیند و در دو روز فرصتی که دارد ضعف‌ها را برطرف کند. در این برهه باید به تیم ملی کمک کنیم ولی باید تعامل بین باشگاه و تیم ملی وجود داشته باشد، خصوصاً بین بدنسازهای تیم ملی و باشگاه‌ها. در نهایت می‌خواهیم این بازیکنان پیشرفت کنند و در جام جهانی موفق باشیم، پس چقدر خوب است که این تعامل را با هم داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج