adexo3
۱۲۴۸۸۵۷
۳۸۱
۳۸۱
پ

واکنش سرمربی پیکان به ناراحتی تمیروف

مجتبی حسینی می گوید پیکان و آلومینیوم قدر فرصت‌هایشان را نداستند و بازی مساوی شد.

ورزش سه: مجتبی حسینی می گوید پیکان و آلومینیوم قدر فرصت‌هایشان را نداستند و بازی مساوی شد.

مجتبی حسینی، سرمربی پیکان پس از دیدار با آلومینیوم در کنفرانس خبری در ابتدا گفت: همان‌طور که ملاحظه کردید یک بازی پر جنب وجوش و پر تحرکی بود. هر دو تیم آمده بودند که بازی را ببرند و فکر می‌کنم هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. تیم مقابل یک پنالتی از دست داد و ما هم تک به تک راحتی را از دست دادیم؛ علاوه بر اینکه موقعیت‌های دیگری هم ایجاد شد. در این فوتبال ما، فکر می‌کنم این بازی، یک بازی خوب و پرتحرک بود و هر دو تیم انرژی خوبی در زمین گذاشته بودند و هر تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده می‌کرد می‌توانست بازی را ببرد و هر دو تیم نتوانستند از موقعیت‌های خودشان استفاده کنند و بازی مساوی شد.

او در مورد اینکه پیکان به مراتب نیمه دوم بهتر بازی کرد و چند موقعیت‌ گل‌زنی داشت گفت: به هر شکل ما می‌دانستیم تیم خوب آلومینیوم اراک نیمه دوم شاید از نظر بدنی کم بیاورد و چند نفر از بازیکنان ما که نیمه اول شرایط خوبی نداشتند در نیمه دوم بهتر شدند و  توانستند قوی‌تر بازی کنند اما تیم آلومینیوم اراک هم تیم خوبی بود و فوتبال بدی بازی نکردند و به نظر من امروز فوتبال خوبی را شاهد بودیم.

حسینی راجع به ضعف گل‌زنی تیمش بیان کرد: کدام تیم به راحتی گل می‌زند؟ هفته هشتم است و زود است که بخواهیم قضاوت کنیم. باید جلوتر برویم؛ فوروارد‌های ما فوروارد‌های خوبی هستند و من بسیار به آنها امیدوار هستم و انشاالله در هفته‌های بعد بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند اما مسئله‌ای که وجود دارد این مشکل فوتبال ما است.

او در مورد اینکه آیا بعد از پایان بازی به داوری اعتراض داشته گفت: خیر. من یک سوالی داشتم. چون در آخر نیمه اول زمانی که آمدیم کرنر بزنیم سوت پایان را زد و در آخر نیمه دوم هم زمانی که می‌خواستیم نزدیک ۱۸ قدم اوت بندازیم دوباره سوت پایان را زد و برای من جالب بود و از او سوال کردم و گفت وقت تمام شده بود.

حسینی در پایان راجع به اینکه ظاهرا تمیروف از تعویضش ناراحت شده بیان کرد: متوجه نشدم و حواس من در بازی بود. ایرادی ندارد؛ بازیکن دوست دارد بازی کند اما کسی که تصمیم می‌گیرد ما هستیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج